نماینده ولی فقیه در مازندران:

جهاد کشاورزی در شرایط تنش آبی از کشاورزان حمایت جدی کند

نماینده ولی فقیه در مازندران با تاکید براینکه جهاد کشاورزی باید حمایت خود را از کشاورزان بیشتر کند، خاطرنشان کرد: با توجه به تنش آبی در مازندران، جهاد کشاورزی باید حمایت جدی در زمینه سوخت، برق، کود و سایر نیاز کشاورزان داشته باشد.

آیت الله محمدباقر محمدی لائینی در نماز جمعه ساری در جمع نمازگزاران با توصیه بر تقوا، اظهار کرد: مرحوم آیت الله شهید عباسعلی سلیمانی از مفاخر و روحانیون تاثیرگذار در کشور و مازندران بودند و در سطح کشور برای شهادت این عالم ربانی مراسم شایسته ای برگزار شد که جای قدردانی دارد.

وی با اشاره به اینکه در هفته آینده دو مناسبت فرهنگی و ورزشی در تقویم ملی ثبت شده است، افزود: روز فرهنگ پهلوانی و ورزش زورخانه ای را در پیش داریم؛ لازم است این ورزش که آمیخته با ارزش است به درستی تبیین شود.

امام جمعه ساری اضافه کرد: روز بیماران خاص و صعب العلاج را در هفته آینده داریم، لازم است توجه ویژه‌ای در حمایت از این بیماران داشته باشیم.

وی با توصیه‌ای به مردم مازندران درباره بحران آب، گفت: صرفه جویی آب و مدیریت مصرف سوخت از مواردی است که در تنش آبی مد نظر قرار دارد.

نماینده ولی فقیه در مازندران مردم را به وحدت و همدلی دعوت کرد و رعایت شعائر دینی را مورد تاکید قرار داد.

این مسئول با اشاره به اینکه شهیدان زیادی را در مبارزه با ناهنجاری تقدیم انقلاب کرده‌ایم، افزود: افرادی که در مسیر حفظ نوامیس تلاش می‌کنند نیازمند حمایت هستند.

آیت الله محمدی لائینی با بیان اینکه دستگاه قضایی باید در برخورد با هنجار شکنان جدی برخورد کند، گفت: دستگاه قضایی باید با مردم همراه باشد و خاطیان را به سزای اعمالشان برساند.

وی با قدردانی از معلمان و کارگران در صنوف مختلف، یادآور شد: با توجه به اینکه این دو موضوع در تقویم کشور برجسته شده است لازم است از این دو قشر زحمتکش که به عنوان سرمایه کشور محسوب می‎شوند به طور شایسته ای تجلیل شوند.

خطیب جمعه ساری با بیان اینکه لازم است معلمان در پرورش ایرانی اسلامی دانش آموزان را به درستی هدایت کنند، اظهار کرد: هویت بخشی و تربیت شخصیت ملی از موضوعات ضروری است که رهبری هم به این مسئله تاکید دارند.

انتهای پیام

  • جمعه/ ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۲ / ۱۴:۲۷
  • دسته‌بندی: مازندران
  • کد خبر: 1402021509120
  • خبرنگار :