معاون استاندار لرستان: 

مسئولیت در راهیان نور را توفیق بدانیم

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری لرستان گفت: اینکه در زمینه راهیان نور مسئولیت بپذیریم یک توفیق است که نصیب ما شده که در این حرکت عظیم فرهنگی ذیل انقلاب اسلامی سهمی را ببریم و باری را برداریم.

مجید منعمی دهم اردیبهشت ماه در ستاد پشتیبانی اردوهای راهیان نور لرستان، اظهار کرد: اینکه در این زمینه مسئولیت بپذیریم یک توفیق است که نصیب ما شده که در این حرکت عظیم فرهنگی ذیل انقلاب اسلامی سهمی را ببریم و باری را برداریم اگر اینچنین ببینیم سعی می‌کنیم بار بیشتری را برداریم.

وی ادامه داد: از نظر اعتباری ابلاغی برای سال ۱۴۰۲ صورت نگرفته است اما وقتی می‌خواهیم کاری را انجام دهیم و این کار را باید تکلیف خود دانست.

منعمی بیان کرد: بخش مهمی از کار جلو رفته ‌و جلسات هماهنگی برای این است که می‌خواهیم اتفاق خواصی نیفتد.

مدیرکل سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری لرستان تصریح کرد: اداره‌کل امور بانوان استانداری ظرفیتی ندارد که بخواهد دستگاه اتوبوسی را تأمین کند که انتظار داریم آموزش و پرورش یک دستگاه و اصناف اتوبوس را برای قشر زنان تهیه کنند.

وی تصریح کرد: لازم است که در هر اتوبوس یک روحانی باشد که سازمان تبلیغات اسلامی این مهم را انجام می‌دهد و بنیاد شهید نیز در تزیین اتوبوس‌ها همکاری کند و پلیس راه در بحث اسکورت و امنیت راه همراهی کنند.

منعمی اضافه کرد: هرکسی به اندازه همتش ستاد راهیان نور را کمک کند که اهمیت اخروی دارد و به صورت ویژه است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری لرستان افزود: قرارگاه شهرستان‌ها نیز تشکیل شده است و فرماندار به عنوان مسئول قرارگاه باید نظارت داشته باشد و در شهرستان‌ها فرمانداران میدان‌دار هستند و لازم است به صورت جدی تر پای کار باشند.

انتهای پیام 

  • یکشنبه/ ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۲ / ۱۱:۵۵
  • دسته‌بندی: لرستان
  • کد خبر: 1402021005394
  • خبرنگار : 50310