سی‌تی‌اسکن جدید، آماده انتقال به بیمارستان خدابنده

معاون درمان وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی گفت: سی‌تی‌اسکن ۱۶ اسلایس و پیشرفته، آماده انتقال به بیمارستان امیرالمؤمنین (ع) خدابنده است.

سعید کریمی شامگاه دیروز (۹ اردیبهشت‌ماه) در حاشیه بازدید از بیمارستان امیرالمومنین خدابنده با بیان اینکه دستگاه سی‌تی‌اسکن ۱۶ اسلایس بیمارستان امیرالمومنین شهرستان خدابنده در حال حاضر آماده تحویل است، اظهار کرد: تقاضا برای این دستگاه زیاد است ولی شهرستان خدابنده به دلیل جمعیت بالا و همچنین با توجه به فاصله‌ آن با مرکز استان و دارا بودن بیش از ۱۸۰ تخت بیمارستانی، در اولویت قرار گرفت.

وی با بیان اینکه مجوز ام‌آرآی بیمارستان امیرالمومنین (ع) خدابنده صادر شده و دستگاه آن در اسرع وقت تحویل خواهد شد، افزود: پروسه تحویل دستگاه ماموگرافی و OPG رادیوگرافی دندان‌پزشکی نیز در حال انجام است.

این مسئول عنوان کرد: با توجه به نبود بخش تخصصی مراقبت‌های ویژه قلبی در بیمارستان خدابنده و پیگیری‌های رئیس بیمارستان مبنی بر راه‌اندازی این بخش، مبلغ دو میلیارد تومان اعتبار نیز جهت احداث و تجهیز بخش CCU اختصاص می‌دهیم.

معاون درمان وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی در ادامه از صادر شدن مجوز خرید دستگاه MRI برای این بیمارستان خبر داد و متذکر شد: عدالت و تعالی نظام سلامت مهم‌ترین رویکرد وزارت بهداشت است.

این مسئول با اشاره به تلاش‌های صورت گرفته به منظور پرداخت مطالبات عقب‌افتاده‌ کادر بهداشت و درمان، اظهار کرد: همه تلاش خود را برای رضایت‌مندی کامل این قشر انجام می‌دهیم؛ چرا که ایثار آنان در دوره کرونا بر همگان آشکار شد.

انتهای پیام

  • یکشنبه/ ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۲ / ۰۹:۰۴
  • دسته‌بندی: زنجان
  • کد خبر: 1402021005176
  • خبرنگار : 50163