دومین حادثه مرگبار ورزشکاران مازندرانی دریک هفته گذشته

دوچرخه سوار نکایی در مسابقات قهرمانی کشور به خط پایان زندگی رسید

دوچرخه سوار پیشکسوت نکایی درجریان مسابقات قهرمانی پیشکسوتان کشور که در شهرستان تنکابن درغرب مازندران برگزار شد، بر اثر ایست قلبی جان باخت.

"جمشید جوادی" ازدوچرخه سواران پیشکسوت شهرستان نکا روز جمعه در حین انجام مسابقات دوچرخه سواری پیشکسوتان کشور در تنکابن دچار ایست قلبی شد و جان باخت.

رییس هیات دوچرخه سواری شهرستان نکا با تایید این خبر به خبرنگار ایسنا گفت: مرحوم جوادی از دوچرخه سواران پیشکسوت و مسوول کمیته کوهستان هیات دوچرخه سواری شهرستان نکا بود که در مسابقات دوچرخه سواری کوهستان قهرمانی کشور در روزهای ششم تا هشتم در تنکابن حضور داشت.

سید عمار محمدی قلعه سری افزود: مرحوم جوادی که در تیم دوچرخه سواری شهرستان نکا عضویت داشت، یک روز قبل از آغاز مسابقات برای آشنایی بیشتر با مسیرکوهستانی مسابقات به تنکابن اعزام شده بود.

محمدی ادامه داد: مرحوم جوادی در رشته کراس کانتری این مسابقات حضور داشت که پس از دو دور دراین رشته حذف شده بود و در رشته دانهیل به علت نداشتن دوچرخه استاندارد این رشته، استراحت کرده بود.

رییس هیات دوچرخه سواری شهرستان نکا، اظهار کرد: روز سوم مسابقات که دررشته ماراتن با حضور همه دوچرخه سواران برگزار و مرحوم جوادی نیز حضور داشت، تنها پس از طی چندکیلومتر از مسیر مسابقه، به یک باره درحین مساقه دچار ایست قلبی شد.

محمدی افزود: البته عوامل اورژانس و هلال احمر نیز حضور داشتند بلافاصله به بیمارستان منتقل کردند، اما مرحوم جوادی جان باخته بود.

وی به سوابق ورزشی این دوچرخه سوار نکایی اشاره کرد وادامه داد، مرحوم جوادی که ازجانبازان  ۴۰ درصد جنگ تحمیلی نیز بوده، در ۱۰ سال گذشته قهرمان دوچرخه سواری پیشکسوتان مازندران بود و چهارمی کشوری را نیز در کارنامه ورزشی خود داشت.

پیکر مرحوم جمشید جوادی روز یکشنبه ۱۰ اردیبهشت در شهرستان نکا تشییع و خاکسپاری می‌شود. 

به گزارش خبرنگار ایسنا، " امیرحسین شیرچی" فوتبالیست تیم شهدای بابلسر هفته گذشته و در حین بازی تیمش برابر تیم نفت و گازگچساران درلیگ دسته دوم فوتبال باشگاه های کشور، براثر نارسایی قلبی نقش برزمین شد و جان باخت.

انتهای پیام

                                                                                                 

  • شنبه/ ۹ اردیبهشت ۱۴۰۲ / ۱۴:۳۳
  • دسته‌بندی: مازندران
  • کد خبر: 1402020904761
  • خبرنگار : 50616