به گزارش ایسنا، پروازهای خارجی شرکت هواپیمایی آتا بهدنبال برخی تاخیرها و کنسلیهایی که در ماههای پایانی سال گذشته ایجاد شده بود، تعلیق شده تا برقراری مجدد این پروازها منوط به ایجاد نظم در برنامههای پروازی و کسب رضایت مردم شود و در نهایت از سهشنبه پنجم اردیبهشت ماه، تعلیق پروازهای خارجی آتا رفع شد.
در این خصوص جعفر یازرلو -سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری- به ایسنا گفت: با توجه به اینکه در عید نوروز، رتبه دوم جابهجایی مسافر در عید نوروز به آتا اختصاص یافته و این شرکت هواپیمایی بالاترین لگ پروازی را داشت، با وجود اینکه این حجم خدمترسانی با ناوگان محدود به تاخیر در برخی از مسیرها منجر شده بود، میانگین تاخیر پروازها به نسبت سال گذشته بسیار کاهش یافته است.
وی ادامه داد: ما سال گذشته میانگین تاخیرمان یک ساعت و نیم بود اما امسال میانگین تاخیرمان به ۱۹ دقیقه رسید؛ البته به این خاطر که در ۶ و ۷ فروردینماه برای آتا مشکل فنی ایجاد شد و لگهای پروازی اش هم زیاد بود، میانگین تاخیرش افزایش یافت؛ با وجود این در مجموع فعالیت مطلوبی داشت.
سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری افزود: بعد از تعطیلات عید ما هیچگونه تاخیری در این شرکت هواپیمایی ندیدیم و و در پروازهای داخلی هم تاکنون یک گزارش یا تاخیر خارج از قاعده نداشتند؛ از این رو با دیدن این وضعیت ما پروازهای خارجی را هم برگرداندیم.
یازرلو خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه در حال حاضر آتا رفتار منظم و حرفهای دارد، پروازهایش منظم برگزار میشود و بعد از تعطیلات عید حتی یک پرواز کنسلی هم نداشته، از نظر ما مجموع فعالیتش مطلوب است؛ به همین دلیل تعلیق پروازهای خارجی این ایرلاین رفع شده است؛ زیرا این موضوع به زمان کسب رضایت مشتریان و منظم بودن پروازها موکول شده بود.
انتهای پیام