رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان:

پروژه خیرساز مقدم در انتظار ۷۰۰ میلیارد ریال اعتبار است

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان گفت: پروژه خیرساز مرکز توانبخشی و روان پزشکی رجبعلی مقدم برای تجهیز، ساخت و بهره‌برداری، نیازمند ۷۰۰ میلیارد ریال اعتبار است.

حسن بختیاری در گفت‌وگو با ایسنا، در رابطه با پروژه‌های دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان، اظهار کرد: سال گذشته مرکز آنکولوژی بیمارستان ولی‌عصر (عج)، کلینیک خدابنده، اورژانس جدید ابهر و در حوزه بهداشت نیز مرکز جامع شماره ۷ شهری و اوغل‌بیک و هلیل‌آباد افتتاح شده است.

وی با بیان اینکه سال گذشته یک دستگاه دستگاه بالون پمپ آئورتی، ۶ دستگاه ونتیلاتور مخصوص اطفال و دستگاه آنژیوگرافی مونوپلین توسط دانشگاه علوم پزشکی زنجان خریداری شده است، افزود: دستگاه سنگ‌شکن و دستگاه سی‌تی‌آنژیو ۲۵۶ اسلایس نیز خریداری شده ولی هنوز تحویل نداده‌اند.

این مسئول در رابطه با آخرین وضعیت مرکز توانبخشی و روان پزشکی خیرساز رجبعلی مقدم، تصریح کرد: این پروژه از سال ۱۳۶۹ آغاز شده و پس از گذراندن چندین دوره مقاوم سازی و عملیات تکمیلی، سال ۱۳۹۰ مجددا آغاز شده و اکنون بعد از گذشت ۱۲ سال، ۸۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان با بیان اینکه پروژه رجبعلی مقدم پس از اتمام به عنوان مجهزترین مرکز روانپزشکی کشور خواهد بود، خاطرنشان کرد: تاکنون برای اجرای این پروژه ۴۰۰ میلیارد ریال اعتبار هزینه شده و برای تجهیز و مابقی ساخت اجرای این پروژه و بهره‌برداری از آن نیازمند ۷۰۰ میلیارد ریال هستیم. 

انتهای پیام

  • شنبه/ ۹ اردیبهشت ۱۴۰۲ / ۱۲:۲۹
  • دسته‌بندی: زنجان
  • کد خبر: 1402020904619
  • خبرنگار : 50167