حضور ۳۲۰ دانش‌آموز در رویداد سه روزه استاپ‌موشن در همدان

معاون فرهنگی و پرورشی اداره کل آموزش‌وپرورش استان همدان از حضور ۳۲۰ دانش‌آموز در رویداد سه روزه استاپ موشن در همدان خبر داد.

مجتبی قمری در گفت‌وگو با ایسنا، پیرامون برگزاری رویداد استاپ موشن در همدان، اظهار کرد: یکی از سیاست‌های پرورشی در معاونت فرهنگی و پرورشی آموزش‌وپرورش این است که دانش‌آموزان در فضای مجازی و بعد رسانه‌ای صاحب توانمندی شوند و در تولید محتوای فاخر آموزشی برای گروه هم سال خود، نقش‌آفرین باشند.

قمری با اشاره به برگزاری این رویداد در همدان، تصریح کرد: رویداد استاپ موشن با حمایت دفتر کودک و نوجوان حوزه هنری کشور در همدان برگزار شد و در خدمت اساتیدی از حوزه هنری کشور بودیم. 

وی ادامه داد: این رویداد جذابیت خوبی برای دانش‌آموزان داشته و استقبال خوبی داشتند و بسیاری درخواست دارند ادامه داشته باشد تا بتوانند در آن شرکت کنند.

معاون فرهنگی و پرورشی اداره کل آموزش‌وپرورش استان همدان خاطرنشان کرد: آن چیزی که برای این کار دنبال می‌کنیم علاوه بر اینکه نیاز است بر اساس سند تحول بنیادین آموزش‌وپرورش، دانش‌آموزان  توانمند شوند و حتی در زمینه اشتغال، بستر و توانمندی ایجاد شده باشد، در کوتاه مدت به دنبال این هستیم تا در تولیدات تربیتی به کمک ما بیایند.

قمری با بیان اینکه این رویداد از برنامه‌های کمیته رسانه و فضای مجازی کنگره ۸۰۰۰ شهید استان همدان است، مطرح کرد: به دومین کنگره بزرگداشت ۸۰۰۰ شهید استان نزدیک می‌شویم و امیدواریم بتوانیم دانش‌آموزان را به کمک بیاوریم تا تولیداتی برای معرفی شهدای فرهنگی و دانش‌آموز داشته باشیم.

وی ادامه داد: دانش‌آموزان با تولیداتشان می‌توانند در زمینه پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی و ارائه گزارش فعالیت مدارس، اقداماتی انجام دهند همچنین می‌توانیم فضا را باز کنیم تا سفارشاتی از مجموعه‌های دیگر داشته باشند.

انتهای پیام

  • پنجشنبه/ ۷ اردیبهشت ۱۴۰۲ / ۱۷:۱۳
  • دسته‌بندی: همدان
  • کد خبر: 1402020703700
  • خبرنگار :