فرماندار شهرستان نکا:

دستگاه‌های اجرایی مشکل آبرسانی ۱۱ روستای شهرستان نکا را حل کنند

فرماندار شهرستان نکا با اعلام اینکه وظیفه ما تلاش برای محقق شدن تعهداتی است که به مردم داده‌ایم، گفت: آبرسانی به منطقه شهدای استخرپشت و حل مشکل آب ۱۱ روستای دیگر باید با توسط دستگاه‌های اجرایی با سرعت و دقت انجام شود.

عبدالرضا بابایی امروز در جلسه‌ای با نماینده مردم شرق مازندران که با محوریت اجرای پروژه‌های عمرانی شهرستان نکا تشکیل شد از تخصیص قیر با اعتبار ۵ میلیارد تومان برای زیرساخت و آسفالت جاده روستاهای هزار جریب نکا خبرداد و اظهار کرد: این پروژه عمرانی باید تا پایان شهریور اجرایی شود.

وی با تاکید براینکه برای به سرانجام رسیدن این پروژه عمرانی زنجیره همکاری و هماهنگی بین دستگاه‌ها باید کامل‌تر شود، افزود: زمان باقی مانده تا شهریور ماه امسال باید با سرعت بالا در چند نقطه هزار جریب عملیات اجرایی زیر سازی و آسفالت انجام شود.

فرماندار نکا، با تاکید براینکه بنیاد مسکن با مدیریت درست باید به تعهدات خود عمل کند، یادآور شد: زیرا ما برای وعده‌های بی‌مورد مسئولیت نپذیرفتیم بلکه آمده‌ایم تا به مردم قول صادق دهیم، وظیفه ما تلاش برای محقق شدن تعهداتی است که به مردم داده‌ایم.

کمبود زمین برای ساخت ۳ هزار واحد مسکن در نکا

بابایی با اشاره به عمر کم دولت سیزدهم و تحریم‌های غیر اصولی و ظالمانه علیه کشور، اظهار کرد: در حوزه مسکن تعهد سال اول یک‌هزار واحد بوده و پروانه ساخت آنها صادر شد.

وی افزود: در حال حاضر ۶۰ الی ۷۰ درصد مسکن تعهد شده در حال ساخت و طبق بازدیدی که صورت گرفت روند خوب و مطلوبی را دارد اما برای اجرایی شدن ۳ هزار واحد مسکن در شهرستان نکا با مشکل تامین زمین روبرو هستیم.

تلاش برای رفع محرومیت زدایی

"غلامرضا شریعتی" نماینده مردم شرق مازندران در مجلس شورای اسلامی نیز، گفت: انجام کار و خدمت به مردم فقط با داشتن بودجه و امکانات نیست بلکه انسان نیازمند اراده است.

شریعتی تصریح کرد: شهرستان نکا در اجرای نهضت ملی مسکن پیشرفت بسزایی دارد و برای حل مشکل تامین زمین این شهرستان برای تحقق کامل این پروژه عمرانی تلاش می‌کنیم.

وی محرومیت زدایی را از اولویت‌های دولت سیزدهم دانست و یادآور شد: با اعتباری که برای اجرای پروژه‌های محرومیت زدایی اختصاص یافته است باید با تلاش مضاعف انجام شود تا مردم لذت خدمت دولت انقلابی را درک کنند.

انتهای پیام

  • سه‌شنبه/ ۵ اردیبهشت ۱۴۰۲ / ۲۱:۵۶
  • دسته‌بندی: مازندران
  • کد خبر: 1402020502420
  • خبرنگار : 50547