فینالیست‌های جام رمضان فوتسال قم مشخص شدند؛

پر ستاره‌ها حذف شدند/ ری استور و عینک سازی در فینال

ری استور و عینک ولایت راهی فینال مسابقات جام رمضان فوتسال قم شدند.

مرحله نیمه نهایی مسابقات جام رمضان فوتسال قم (یادبود شهدای مدافع حرم) شامگاه گذشته در سالن شهید حیدریان قم برگزار شد.

در اولین دیدار از مرحله نیمه نهایی، تیم دلسوختگان و تیم عینک ولایت به میدان رفتند و نتیجه ۳ بر ۳ را در وقت قانونی رقم زدند تا کار به ضیافت پنالتی‌ها کشیده شود.

دلسوختگان که در بازی های گذشته توانسته بود با نتایجی قاطع و پر گل حریف‌هایش را از پیش‌رو بردارد در کمال ناباوری هواداران، مغلوب تیم عینک ولایت شد و  تیم عینک ولایت توانست با نتیجه ۴ بر ۲ تیم پر مهره دلسوختگان را از پیش رو بردارد و راهی فینال این مسابقات شود.

در وقت قانونی این بازی مسلم اولاد قباد، شهاب بشری دوست و محمد ارجمندزاده برای دلسوختگان و بهمن جعفری (۲) و حسین رنجبر برای عینک ولایت گلزنی کردند.

ری استور ۵ - ۴ سوهان خودکار

در دیگر مسابقه نیمه نهایی، تیم سوهان خودکار به مصاف ری‌استور رفت که در پایان تیم ری استور با نتیجه ۵ بر ۴ سوهان خودکار از پیش رو برداشت تا فینال این مسابقات بین ری استور و عینک ولایت رقم خورد.

در این بازی حسین امینی، سجاد نوروزی، سعید تقی زاده و مهدی بهمنی (۲) برای ری استور و مسعود داودآبادی (۲)، حمید اسماعیلی و علی بابائیان برای سوهان خودکار گلزنی کردند.

فینال این مسابقات جمعه یکم اردیبهشت‌ماه ساعت ۲۱:۳۰ در سالن شهید حیدریان برگزار می شود. همچنین قبل از بازی فینال جام رمضان، یک بازی نمادین بین تیم‌های منتخب رسانه قم و پیشکسوتان فوتسال برگزار می‌گردد.

انتهای پیام

  • پنجشنبه/ ۳۱ فروردین ۱۴۰۲ / ۱۳:۲۹
  • دسته‌بندی: قم
  • کد خبر: 1402013116887
  • خبرنگار :