یک مسئول خبر داد: 

ابلاغ دستور العمل صندوق بیمه حوادث طبیعی ساختمان در لرستان

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی لرستان از ابلاغ دستور العمل نحوه رسیدگی و پرداخت خسارات مالی، توسط صندوق بیمه حوادث طبیعی ساختمان خبر داد.

الهام شاداب فر امروز ۳۰ فروردین‌ماه در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: دستور العمل نحوه رسیدگی و پرداخت خسارات مالی، موضوع تبصره ماده (۹) آئین نامه اجرایی قانون موضوع بیمه حوادث طبیعی ساختمان به دستگاه‌های حاکمیتی در استان لرستان ابلاغ شد.

وی تصریح کرد: طبق این دستورالعمل در صورت بروز خسارات ناشی از حوادث طبیعی شامل سیل، زلزله و ... به واحدهای ساختمانی با کاربری مسکونی که دارای انشعاب قانونی برق برای مصارف خانگی می باشند، جبران خسارت صورت می‌گیرد.

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی لرستان بیان کرد: بر اساس این دستورالعمل نمایندگان صندوق بیمه حوادث طبیعی ساختمان، با اعلام استانداری لرستان به محل مراجعه و با همکاری بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان و اداره کل امور اقتصادی و دارایی، خسارات وارده را بررسی و ارزیابی می‌کنند.

شاداب فر اضافه کرد: بعد از بررسی و ارزیابی‌های صورت گرفته، مبالغ تعیین شده به مالکان واحدهای مزبور جهت جبران خسارات ساختمانی وارده، با رعایت حداکثر تعهد مقرر در آیین نامه اجرایی مربوطه، تعلق خواهد می‌گیرد.

انتهای پیام 

  • چهارشنبه/ ۳۰ فروردین ۱۴۰۲ / ۲۳:۴۲
  • دسته‌بندی: لرستان
  • کد خبر: 1402013016627
  • خبرنگار : 50175