کشف ۱۱ قبضه سلاح غیرمجاز در سمنان/ انهدام باند سارقان طلافروشی در میامی

فرماندهی انتظامی استان سمنان از کشف ۱۱ قبضه سلاح غیرمجاز در این استان خبر داد.

سرهنگ جلیل موقوفه ئی از کشف ۱۱ قبضه سلاح شکاری و جنگی غیرمجاز توسط ماموران پلیس اطلاعات و امنیت استان خبر داد و افزود: ۱۲۸ نفر از اتباع بیگانه که به صورت غیرمجاز وارد استان شده بودند شناسایی، دستگیر و طرد شدند.

 وی در پاسخ به سوال یکی از خبرنگاران مبنی بر اینکه آیا فرماندهی استان طرح اختصاصی برای سرقت در نظر دارد، گفت: برنامه فرماندهی استان در مقوله سرقت در درجه اول تمرکز بر اقدامات پیشگیرانه ، آموزش و افزایش هوشیاری و سطح خود مراقبتی مردم در حفظ اموال خود و تنگ کردن عرصه برای فعالیت سارقان بوده و از آنجایی که وقوع سرقت اجتناب ناپذیر است، پلیس برنامه تخصصی برای اجرای طرح مبارزه با سرقت براساس آمار وقوع نوع سرقت و نیاز جامعه دارد.

 سرهنگ موقوفه ئی با اشاره به طرح های مشابه طرح فتح که به صورت مستمر و با قدرت به اجرا در خواهد آمد افزود: ما به مردم ولایی و مومن استان سمنان قول می دهیم به هیچ وجه اجازه عرض اندام به مجرمان را نخواهیم داد و در بحث شناسایی و برخورد قاطع با مجرمان و متلاشی کردن باندهای سازمان یافته، پاتوق های معتادان از هیچ تلاشی مضایقه نخواهیم کرد.

کشف ۲۱۷ کیلو موادمخدر در استان

فرمانده انتظامی استان از اجرای ۷۲ ساعته طرح " فتح " در راستای برخورد و مقابله با مجرمان ، سارقان ، مالخران و ... خبر داد و گفت : در نتیجه اجرای این طرح ۳۵ سارق دستگیر و ۲۱۷ کیلوگرم انواع مواد مخدر کشف شد .

وی تصریح کرد: مجموعه انتظامی استان در موضوع ارتقای امنیت جامعه و برخورد با سارقان ، مالخران ، قاچاقچیان کالا ، اراذل و اوباش طرحی به نام " فتح " را طراحی و برنامه ریزی کرد و اولین نوبت از اجرای آن طی ۷۲ ساعت گذشته در سراسر استان توسط پلیس های تخصصی و فرماندهی انتظامی شهرستان ها به مرحله اجرا درآمد . 

 سرهنگ موقوفه ئی به دستگیری ۲۵ نفر از سارقان و مالخران در نتیجه اجرای ۳ روزه طرح اشاره و افزود : در این راستا ۲۰ دستگاه خودرو و موتورسیکلت به همراه ۷ دستگاه گوشی تلفن همراه ، ۴ دستگاه دوربین مداربسته ، ۱۱ تخته فرش و یک هزار و ۳۰۰ متر سیم و کابل برق سرقتی به دست آمد.

وی از انهدام باند سارقان طلافروشی در شهرستان میامی خبر داد و گفت: پلیس اعضای این باند را در یکی از استان های همجوار شناسایی و دستگیر کرد و به استان بازگرداند .

سرهنگ موقوفه ئی به انهدام دو باند سارقان احشام که دام های سرقتی را با خودروی ۴۰۵ حمل می کردند ، پس از تعقیب و گریز با ضرب گلوله پلیس اشاره و افزود : ۳ باند سارقان موتورسیکلت در استان منهدم شد .

انتهای پیام


 

  • چهارشنبه/ ۳۰ فروردین ۱۴۰۲ / ۰۰:۴۳
  • دسته‌بندی: سمنان
  • کد خبر: 1402013015872
  • خبرنگار :