کشف ۵۷ کیسه آرد دولتی در حال عرضه خارج از شبکه در رزن

مدیر اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان رزن از کشف ۵۷ کیسه آرد دولتی در حال عرضه در خارج از شبکه در این شهرستان خبر داد.

مجید عربلو در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد:
این تعداد کیسه آرد دولتی روز گذشته با  همکاری سربازان گمنام امام زمان(عج) توسط اداره صمت، پلیس اطلاعات و امنیت فراجا واتاق اصناف شهرستان رزن کشف شد.

وی در ادامه با اشاره به کرایه‌های تاکسی‌های برون شهری حمل و نقل مسافر در مسیر رزن- همدان گفت: در ایام عید مسیر رزن به همدان مبلغی دارای افزایش کرایه بود که باید مبلغ این افزایش کرایه در ۲۱ و یا ۲۲ فرودین ماه به قیمت قبل خود بازمی‌گشت.

عربلو با بیان اینکه این قیمت توسط اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای به آنان داده شده بود،تصریح کرد: با توجه به  تعدادی شاکی و نیز با نظارت های انجام شده متوجه شدیم برخی از تاکسی های مسیر فوق در ۲۱ و ۲۲ فرودین ماه به بعد نسبت به اصلاح قیمت کرایه  و بازگشت قیمت کرایه به قبل اقدام نکرده‌اند.

وی با اشاره به اینکه در این رابطه چندین مورد بازرسی انجام شده و مواردی نیز در این باره پرونده داشتیم، یادآور شد: در صورت تخلف تاکسی های برون شهری در مسیر رزن به همدان در رابطه با افزایش بدون مجوز کرایه در نوبت اول راننده تاکسی متخلف توسط قاضی به  ۱۰ برابر میزان مبلغی که اداره صمت اعلام کرده، جریمه می‌شود.

عربلو با بیان اینکه خوشبختانه مشکل افزایش بدون مجوز کرایه در سطح شهرستان مرتفع شده است، تصریح کرد: در حال حاضر کرایه تاکسی های مسیر رزن به همدان ۳۵ هزار تومان است.

وی تأکید کرد: کرایه های تاکسی های برون شهری و حمل و نقل مسافر در مسیر رزن- همدان افزایش نداشته و در صورت گرفتن کرایه بیش از نرخ مصوب، گرانفروشی محسوب می شود و رانندگان متخلف با تشکیل پرونده  ۳۰ میلیون ریال جریمه می شوند.

عربلو با اشاره به نامگذاری امسال از طرف مقام معظم رهبری به "مهار تورم‌، رشد تولید" گفت: برای تحقق شعار سال می‌طلبد واحدهای صنعتی و بنگاه های زودبازده را که متقاضی تسهیلات برای هر گونه طرح توسعه و یا به‌روزرسانی و یا هر اقدام دیگر هستند، کمک و حمایت کرد که به همین منظور جلسه‌ای با بنیاد علوی و بنیاد برکت در شهرستان برگزار شد.

انتهای پیام

  • سه‌شنبه/ ۲۹ فروردین ۱۴۰۲ / ۱۹:۰۱
  • دسته‌بندی: همدان
  • کد خبر: 1402012915785
  • خبرنگار : 50037