به گزارش ایسنا، در معرفی سازمان انتشارات جهاددانشگاهی از این کتاب آمده است: این کتاب نخستین منبع درسی است که به شیوه دسترسپذیر، هم تکنیکهای کلاسیک و هم تکنیکهای امروزی را پوشش میدهد؛ این کتاب، دانشجوی جوان را درگیر کار میکند و به جای ترساندنش از این گستره وسیع تکنیکها، به او انگیزه میدهد.
این اثر تلاش کرده به دانشجویان نشان دهد پژوهشگران چگونه از آمار اجتماعی در جهان واقعی استفاده میکنند و آنها چگونه باید همانطور که در دانشگاه و در محل کار از آنها انتظار میرود، تحلیل خودشان را انجام بدهند و ارائه کنند.
کتاب حاضر دانشجویان را در کل فرآیند پژوهش آماری راهنمایی میکند: از کار روی دادهها تا آماده کردن دادهها برای تحلیل، اجرای تحلیل (هم به صورت دستی و هم با اسپیاساس) و حرکت از برونداد خام اسپیاساس تا ارائه حرفهای نتایج. در پایان هر فصل نمایشهای گرافیکی گام به گام اسپیاساس آورده شدهاند (که در وب سایت کتاب ویدئویی هم برای این بخش تهیه شده است) و سپس بخشهای کوتاه «از برونداد تا گزارش» آمدهاند که به دانشجویان میآموزند چگونه به شیوهای روشن و قانعکننده نتایج خود را ارائه کنند.
کتاب «آمار اجتماعی: مدیریت دادهها، اجرای تحلیلها، ارائه نتایج» مشتمل بر ۱۲ فصل و ۷۰۶صفحه و قیمت ۳۶۰ هزار تومان روانه بازار نشر شده است.
علاقهمندان برای خرید این کتاب میتوانند به آدرس https://16book.ir/Shop/BookDetail/16112 مراجعه کنند. این کتاب همچنین از طریق فروشگاه سازمان انتشارات جهاد دانشگاهی به نشانی تهران، خیابان انقلاب اسلامی، بین خیابان فلسطین و چهارراه ولیعصر، کتابفروشی شانزده در دسترس قرار دارد.
انتهای پیام