رئیس عقیدتی سیاسی ناوگان شمال نداجا:

پیوند ارتش با ولایت و ملت در همه صحنه های نظام نمایان است

رئیس عقیدتی و سیاسی ناوگان شمال نداجا با بیان اینکه ارتش در همه صحنه های حساس و اثرگذار پیوند خود را با ولایت و ملت به خوبی به منصه ظهور گذاشته، گفت: تنها نیروی مسلح اثرگذار اوایل انقلاب ارتش بود.

حجت الاسلام والمسلمین امیرارسلان مرادی امروز در ویژه مراسم گرامیداشت روز ارتش که در گلزار شهدای بندرانزلی برگزار شد، ضمن تسلیت ایام شهادت مولای متقیان حضرت علی(ع) اظهار کرد: شهدا بالاترین سرمایه خود را که همان حیات است در راه خدا و برای حفظ دین هدیه کردند و امیدواریم بتوانیم در مسیر آنها گام برداشته و راه آنها را ادامه دهیم.

وی با اشاره به ۲۹ فروردین، روز ارتش جمهوری اسلامی ایران افزود: این روز یادآور صدور فرمان تاریخی امام راحل به نام ارتش جمهوری اسلامی ایران است که از بهترین و هوشمندانه ترین اقدامات ارزشمند بنیانگذار کبیر انقلاب و برگرفته از بصیرت نبوی و علوی و دیدگاه هوشمندانه و وسیع آن عالم فرزانه بود.

رئیس عقیدتی و سیاسی ناوگان شمال نیروی دریایی ارتش تاکید کرد: این فرمان امام خمینی(ره) از آن زمان تاکنون پیام های فراوانی داشته؛ از جمله اینکه در آن برهه حساس و اثرگذار خیلی‌ها نیتشان خیر نبود و هدفشان زمین زدن انقلاب و انحلال ارتش جمهوری اسلامی بود و نمی خواستند ارتش به خدمت و حیات خودش ادامه بدهد.

وی ادامه داد: پیام اول این فرمان تاریخی حضرت امام که ۲۹ فروردین را به این نام عنوان کردند این بود که انقلاب و نظام جمهوری اسلامی و ملت ارتش را با همین هویت و مجموعه قبول دارند و براندازان نیز باید دست از توطئه بر دارند.

رئیس عقیدتی و سیاسی ناوگان شمال نداجا افزود: ارتش از آستانه پیروزی انقلاب اسلامی تا به امروز در همه صحنه های حساس و اثرگذار نظام و انقلاب با جانفشانی، پیوند خود را با ولایت و ملت به‌خوبی به منصه ظهور گذاشته است. 

حجت الاسلام مرادی با بیان اینکه یکی از نقاط قوت همه حکومت ها ارتش و نیروی مسلح آن کشور است، گفت: در روزهای بعد از پیروزی انقلاب که روزهای غربت جمهوری اسلامی بود و در هر گوشه و کنار این مملکت شاهد توطئه بودیم ارتش برای مقابله حضور داشت و اینها همه برگرفته از نگاه عمیق و با بصیرت امام راحل بود که این روز را به نام ارتش نامید تا از انحلال این نیروی الهی جلوگیری کند.

به گزارش ایسنا، در پایان این مراسم مسئولان شهرستان بندرانزلی با زیارت قبور شهدا و اهدای گل به مقام شامخ آنها ادای احترام کردند.

انتهای پیام

  • پنجشنبه/ ۲۴ فروردین ۱۴۰۲ / ۱۴:۰۸
  • دسته‌بندی: گیلان
  • کد خبر: 1402012412011
  • خبرنگار : 50283