مجتبی صارمی اظهار کرد: از ابتدا دولت سیزدهم تاکنون ۸۱ دفتر که شامل ۴۲ دفتر پیشخوان خدمات دولت شهری و ۳۹ دفتر ICT روستایی برای خدمترسانی به مردم لرستان به بهره برداری رسید است.
وی افزود: ایجاد این دفاتر در راستای بند پ ماده ۶۷ قانون برنامه ششم توسعه کشور و آییننامه مربوطه به منظور ارائه خدمات الکترونیک و خدمات قابل برونسپاری دستگاههای اجرایی در مناطق روستایی و شهری انجام گرفته است که از عمدهترین مزایای اجرای این طرح کاهش ترددهای زائد و دسترسی آسان مردم جهت بهرهمندی از خدمات دستگاهها و کاهش ترافیک و آلایندههای زیستمحیطی و همچنین کاهش هزینههاست.
مدیرکل و رئیس کمیته استانی رسیدگی به تخلفات دفاتر پیشخوان لرستان ضمن تاکید بر نظارت مستمر کارشناسان مرتبط با دفاتر پیشخوان خدمات دولت شهری و روستایی در استان و اهمیت صیانت از حقوق شهروندی و تکریم ارباب رجوع، گفت: هماستانیها میتوانند در صورت مشاهده هرگونه تخلف و داشتن شکایت از سرویسهای ارائه شده در دفاتر پیشخوان دولت با مراجعه به سایت وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات یا سامانه ثبت و پاسخگویی شکایات در تمام ساعات شبانهروز درخواست و شکایت خود را ثبت و پیگیری کنند.
انتهای پیام