بشیری: مردم جهان در روز قدس به رژیم صهیونیستی پاسخ قاطع خواهند داد

نماینده مردم پاکدشت در مجلس شورای اسلامی ضمن اشاره به تأکیدات مقام معظم رهبری در خصوص حرام شرعی و سیاسی بودن کشف حجاب گفت: انتظار عموم مردم از مسئولان نظام این است که هر چه سریع‌تر اقدامات مقتضی انجام شود تا از این ناهنجاری پرهیز گردد.

به گزارش ایسنا، فرهاد بشیری در نطق میان دستور خود در جلسه علنی امروز (سه شنبه) مجلس شورای اسلامی گفت: رهبر حکیم انقلاب اسلامی در دیدار اخیر با مسئولان نظام با تاکید بر ضرورت تمرکز تلاش و اراده همه مسئولان و دستگاه ها در تمام طول سال برای مهار تورم و رشد تولید به بیان الزامات تحقق شعار سال و چندین توصیه اقتصادی مهم دیگر پرداخته و فرمودند که اگر به این الزامات عمل شود نتایج آن در کاهش تورم و احساس آسایش نسبی مردم در پایان دیده خواهد شد، لذا انتظار داریم قوای سه گانه به خصوص قوه مجریه با تلاش مضاعف توصیه ها و الزامات مورد اشاره مقام معظم رهبری را در زمره اهم امور خود قرار دهند.

وی افزود: رهبری به عنوان ولی فقیه و مرجع تقلید جهان تشیع در آن دیدار با فتوای خود مبنی بر حرام شرعی و سیاسی بودن کشف حجاب بر لزوم برخورد قاعده‌مند بر این پدیده تأکید کردند، بنابراین انتظار عموم مردم از مسئولان نظام این است که در راستای مطالبه مردم و رهبری هر چه سریع تر اقدامات مقتضی انجام شود تا از این ناهنجاری پرهیز گردد.

نماینده مردم پاکدشت در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: رژیم صهیونیستی این روزها برای تحت الشعاع قرار دادن بحران های خود به اقدامات ددمنشانه در قدس شریف و هجمه به سوریه که منجر به شهادت دو مدافع حرم شد روی آورده است. مردم جهان در روز قدس پاسخ قاطع خود را به این رژیم خون آشام خواهند داد.

عضو کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس شورای اسلامی در ادامه خطاب به سرپرست وزارت آموزش و پرورش گفت: پیرو جلسه با ایشان تاکید می کنم در خصوص اجرای دقیق و منصفانه رتبه بندی معلمان با رعایت کرامت این پرچمداران علم و اندیشه و تربیت اقدامات فوری و کارشناسانه انجام شود.  

بشیری خطاب به دولت متذکر شد: با توجه به اینکه مد نظر است استان تهران به چند استان دیگر تقسیم شود با توجه به موقعیت، سرمایه های انسانی، ظرفیت و موقعیت جغرافیایی و... پاکدشت همانگونه که در جلسه هیأت دولت به رئیس جمهور هم اعلام کردم، با استان شدن شرق تهران با مرکزیت پاکدشت موافقت شود.

انتهای پیام

  • سه‌شنبه/ ۲۲ فروردین ۱۴۰۲ / ۱۴:۰۶
  • دسته‌بندی: مجلس
  • کد خبر: 1402012211027
  • خبرنگار : 71594