آسفالت‌ریزی معابر ۱۲ روستای بخش پیرسلمان اسدآباد در سال‌جاری

بخشدار پیرسلمان شهرستان اسدآباد از آسفالت‌ریزی معابر ۱۲ روستای این‌بخش در سال جاری خبر داد.

محمود فیروزبخت در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: بعد از آغاز یک اقدام بی سابقه برای تسطیح و آسفالت ریزی معابر ۹ روستای بخش پیرسلمان در ابتدای سال گذشته مجدداً طرح نهضت تسطیح و آسفالت ریزی معابر در این بخش آغاز شده و عملیات اجرایی زیرسازی و تسطیح معابر روستایی ۱۲ روستا انجام می‌شود.

وی تصریح کرد: در حال حاضر آسفالت ریزی معابر ۱۲ روستای النجه، گنجه، طویلان علیا، گدارپهن، نجف آباد، بیتروان، طویلان سفلی، جعفرآباد، ده سفید، کوانج، کینی سایه و گنبله در بخش پیرسلمان از محل اعتبارات در اختیارات نماینده شهرستان و تملک دارایی به ترتیب از روستای گنجه آغاز شده و در حال انجام است. 

فیروزبخت افزود: طی سال گذشته و سال جاری از ۲۸ روستای بالای ۲۰ خانوار جمعیت بخش پیرسلمان ۲۱ روستا طی دو سال در یک اقدام بی نظیر به منظور خدمات رسانی بهتر و بیشتر تسطیح، زیرسازی و آسفالت ریزی می شود.

وی همچنین از ادامه عملیات اجرایی پروژه های درمانی در بخش پیرسلمان خبر داد و یادآور شد: با پیگیری های مستمر انجام شده در یک اقدام بی نظیر با اعتبارات مصوب پی کنی ساخت خانه های بهداشت در روستاهای قاسم آباد لک لک و پیریوسف با استقرار پیمانکاران مربوطه آغاز شده است.

انتهای پیام

  • سه‌شنبه/ ۲۲ فروردین ۱۴۰۲ / ۱۱:۲۷
  • دسته‌بندی: همدان
  • کد خبر: 1402012210813
  • خبرنگار : 50037