دفاع بوسکتس از مهاجمان بارسلونا

کاپیتان بارسا مسئولیت گلزنی را تنها با مهاجمان ندانست و گفت: «همه بازیکنان باید برای گلزنی تلاش کنند. در بازی با خیرونا نتوانستیم گل بزنیم و این تقصیر همه ماست.»

به گزارش ایسنا و به نقل از ال‌موندو، بارسلونا در هفته بیست‌وهشتم لالیگا در ورزشگاه نوکمپ از خیرونا پذیرایی کرد. آبی‌-اناری‌ها با پیروزی در این بازی اختلاف خود را با رئال مادرید به ۱۵ امتیاز افزایش می‌دادند اما در نهایت بازی با تساوی بدون گل به پایان رسید.

سرخیو بوسکتس، کاپیتان بارسلونا، بعد از بازی گفت: در نیمه نخست به‌خوبی روی حریف فشار نیاوردیم اما هر چه از بازی گذشت وضعیت بهتر شد. فرصت‌های خوبی در نیمه نخست داشتیم که از آنها استفاده نکردیم. می‌توانستیم به پیروزی برسیم اما شانس نداشتیم و البته از فرصت‌ها به‌خوبی استفاده نکردیم.

او ادامه داد: در نیمه دوم خیرونا کاملا تدافعی شد و ما توانستیم فرصت‌های خوبی را هم خلق کنیم. مسئولیت گلزنی تنها با مهاجمان نیست و باید همه بازیکنان برای گلزنی تلاش کنند. در این بازی نتوانستیم گل بزنیم و این تقصیر همه ماست.

بوسکتس در پایان گفت: ما مساوی کردیم با این حال با توجه به شکست رئال مادرید یک امتیاز بیشتر از هفته قبل نسبت به تیم دوم کسب کردیم و این امیدوارکننده است. می‌خواهیم در سریع‌ترین زمان ممکن قهرمانی‌مان را قطعی کنیم. ما ۱۳ امتیاز بیشتر از رئال داریم ‌واصلا دوست نداریم این اختلاف امتیازی از بین برود.

انتهای پیام

  • سه‌شنبه/ ۲۲ فروردین ۱۴۰۲ / ۰۶:۱۹
  • دسته‌بندی: جهان ورزش
  • کد خبر: 1402012210573
  • خبرنگار : 90111