هلاکت ۳ شهرک نشین در عملیات تیراندازی در غور اردن

رسانه‌های اسرائیلی از هلاکت سه شهرک‌نشین در عملیات تیراندازی در غور اردن خبر دادند.

به گزارش ایسنا، ارتش رژیم صهیونیستی گزارش داد، در حمله مسلحانه به خودرویی در منطقه الحمرا در غور اردن دو شهرک نشین کشته و یک نفر دیگر به شدت زخمی شد. اما ساعتی بعد نفر سوم نیز به هلاکت رسید. به این ترتیب تعداد تلفات این عملیات به سه تن افزایش یافت.

در این راستا جنبش جهاد جهاد اسلامی فلسطین عملیات شهادت طلبانه غور اردن را تبریک گفت و اعلام کرد: این عملیات انتقام از نقض‌های مکرر رژیم صهیونیستی علیه مسجد الاقصی و هتک حرمت آن و دفاع مشروعی از ملت و سرزمین ما در برابر رژیم اشغالگر و جنایتکار است.

در بیانیه این جنبش آمده است، این عملیات پاسخی به جنایت‌ها و اقدامات تروریستی دشمن صهیونیستی و دولت فاشیست آن است. این عملیات ثابت کرد که مقاومت آماده پاسخگویی و ضربه به اشغالگران است. این عملیات این پیام قوی را می‌رساند که جنایت‌های اشغالگران در حق ملت ما بدون پاسخ باقی نمی‌ماند.

همچنین محمد حماده، سخنگوی جنبش حماس در شهر قدس اعلام کرد: عملیات غور اردن نشان می‌دهد که پاسخ مقاومت سریع و در اماکن حساس امنیتی رژیم صهیونیستی صورت می‌گیرد. ما از جوانان انقلابی و مقاومت شجاع که در مقابل تجاوز رژیم صهیونیستی به غزه ایستادند، قدردانی می‌کنیم. مقاومت در قلب ملت ما ریشه دارد.

وی گفت: وفاداران به مسجد الاقصی امروز با عملیات شهادت طلبانه در غور اردن به تجاوز رژیم صهیونیستی به غزه، کرانه باختری و قدس پاسخ دادند. تجاوز رژیم صهیونیستی به مسجد الاقصی هرگز بدون پاسخ باقی نمی‌ماند. مقاومت تأکید کرده که مسجد الاقصی یک خط قرمز است.

از سوی دیگر، منابع فلسطینی اعلام کردند، شب گذشته در پی تجاوزات جدید نیروهای رژیم صهیونیستی در مناطق مختلف کرانه باختری تعدادی از فلسطینی‌ها زخمی شدند. همچنین نیروهای اسرائیلی چند جوان فلسطینی را در شمال الخلیل بازداشت کردند.

در درگیری‌های غرب بیت لحم یک جوان فلسطینی به ضرب گلوله نیروهای اسرائیلی زخمی شد. در این درگیری‌ها سربازان رژیم صهیونیستی از گاز اشک آور و بمب صوتی و گلوله واقعی استفاده کردند.

در درگیری‌های شهرک الخضر در جنوب بیت‌ لحم نیز یک کودک به ضرب گلوله نیروهای اسرائیلی زخمی شد.

انتهای پیام

  • جمعه/ ۱۸ فروردین ۱۴۰۲ / ۱۲:۴۲
  • دسته‌بندی: محور مقاومت
  • کد خبر: 1402011808018
  • خبرنگار : 71516