ضرورت تلاش بی‌وقفه برای تبدیل درگزین به گارگاه بزرگ اقتصادی شمال استان همدان

فرماندار درگزین بر ضرورت تلاش بی وقفه برای تبدیل شدن این شهرستان به یک کارگاه بزرگ اقتصادی در شمال استان همدان تاکید کرد.

کمیل خواستان در نخستین شورای اداری شهرستان درگزین، اظهار کرد: باید تلاش در شهرستان درگزین بی وقفه باشد تا درگزین را به یک کارگاه بزرگ اقتصادی در شمال استان تبدیل کنیم.

وی افزود: تلاش برای تحقق شعار سال از امورات مهم  شهرستان بوده که باید توسط مدیران دستگاه های شهرستان در دستور کار باشد و به صورت روزانه پیگیری شود ضمن اینکه کوتاهی در تحقق شعار سال قابل قبول نیست.

خواستان با تاکید بر اینکه مدیران دستگاه های شهرستان برای سال جدید برنامه های خود را به فرمانداری ارائه دهند تا مطابق برنامه شهرستان را پیش ببریم، تصریح کرد: نبود برنامه در دستگاه ها موجب می شود تا پیشرفت شهرستان را مختل کرده و درگزین از سایر شهرستان‌ها عقب بماند و این برای ما هیچ‌گونه توجیهی ندارد.

وی با اشاره به اینکه مطابق فرمایشات مقام معظم رهبری ارتقاء تولید موجب کاهش تورم و افزایش اشتغال خواهد شد و به طور قطع همه ما در سال جدید به این سمت حرکت خواهیم کرد، یادآور شد: تمام دستگاه ها باید دست به دست هم دهند تا بتوانیم در سال ۱۴۰۲ شهرک صنعتی شهرستان و شهرک گلخانه شهر کرفس را به بهره برداری برسانیم و شاهد شروع عملیات عمرانی آن باشیم.

خواستان بیان کرد: بهبود ایمنی جاده ها، اصلاح الگوی کشت، مساله آب، موضوع محیط زیست و زباله، ساخت ده زمین چمن مصنوعی در سطح شهرستان، تکمیل روند مسکن ملی شهرستان و واگذاری زمین ها، افزایش امنیت عمومی، موضوعات فرهنگی اجتماعی همگی لازمه توسعه درگزین بوده و با جدیت هرچه تمام تر دنبال خواهد شد.

به گزارش ایسنا و به نقل از روابط عمومی فرمانداری درگزین، خواستان در پایان گفت: همدلی در شهرستان موجب شد تا در سال گذشته گام بسیار خوبی در همه حوزه ها به صورت متوازن برداریم و تاحدودی گسترش آنها را شاهد باشیم اما نیاز است تا در سال جدید مدیران تلاش مضاعف تری به کار بگیرند.

انتهای پیام

  • چهارشنبه/ ۱۶ فروردین ۱۴۰۲ / ۲۱:۱۴
  • دسته‌بندی: همدان
  • کد خبر: 1402011607360
  • خبرنگار : 50037