هفدهمین یادواره شهدای نکا با محوریت شهید طوسی برگزار می‌شود

هفدهمین یادواره شهدای شهرستان نکا، نوزدهم فروردین ماه جاری با محوریت سردار سرلشکر شهید محمدحسن طوسی با سخنرانی آیت الله سلیمانی و مداحی امیرعارف از مداحان برجسته آستان قدس رضوی در مصلی نماز جمعه نکا برگزار می‌شود.

فرماندار نکا، در دیدار با نماینده ولی فقیه و در جمع اعضای ستاد یادواره شهدای شهرستان نکا، با بیان اینکه این شهرستان سابقه پررنگی در فقاهت و وجود علمای برجسته در شرق مازندران دارد، گفت: در دوران دفاع مقدس نیز حضور بی‌شمار رزمندگان این شهرستان در جبهه‌های حق علیه باطل، نشان دهنده عمق ارادت و پایبندی مردم نکا به آرمان‌های انقلاب اسلامی و امام خمینی (ره) بود.

عبدالرضا بابایی به نقش آفرینی مردم نکا در پیروزی انقلاب اسلامی، دوران دفاع مقدس و دفاع از حرم اشاره کرد و گفت: شهرستان نکا ۴۳۷ شهید تقدیم جمهوری اسلامی کرده است لازم است شهدا به نسل‌های آتی معرفی شوند.

بابایی با تأکید بر لزوم طراحی تندیس و المان‌های شهدا در سطح فضای شهری نکا، افزود: با هماهنگی‌ های انجام شده و استقبال شهرداری، طراحی و اجرای المان ویژه شهدای والامقام شهرستان نکا با محوریت سردار شهید طوسی در دست اجرا و اقدام است.

فرماندار نکا با استناد به فرمایشات مقام معظم رهبری «زنده نگه داشتن یاد شهدا کمتر از شهادت نیست» اظهار کرد: با تلاش همه جانبه اعضای ستاد یادواره شهدای شهرستان نکا، نیروهای نظامی و امنیتی، دستگاه های اجرایی و دیگر ارگان ها، به دنبال هرچه باشکوه‌تر برگزار شدن این مراسم هستیم.

انتهای پیام

  • چهارشنبه/ ۱۶ فروردین ۱۴۰۲ / ۱۰:۱۶
  • دسته‌بندی: مازندران
  • کد خبر: 1402011606810
  • خبرنگار : 50547