فرمانده سپاه نینوا گلستان:

حضور نوجوانان در مراسم استقبال شهید مهقانی بیانگر شکست دشمن در جنگ ترکیبی است

فرمانده سپاه نینوا گلستان گفت: حضور پرشور نوجوانان دهه هشتادی و نودی در مراسم استقبال از پیکر پاک شهید مهقانی بیانگر شکست دشمنان در اغتشاشات اخیر است.

علی ملک شاهکویی شامگاه سه شنبه ۱۵ فروردین در مراسم استقبال از پیکر مطهر شهید مدافع حرم، مقداد مهقانی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا اظهار کرد: ما امشب همه به استقبال شهید مقداد مهقانی عزیز آمده ایم  که زائر حضرت رقیه(س) و حضرت زینب (س) است.

وی با بیان اینکه مردم ما ثابت کردند برای دفاع از ارزش‌های دین و انقلاب ثابت قدم هستند، گفت: شهید مهقانی برای  دفاع از حق به نایب برحق امام زمان(ع) لبیک گفت و در کشوری غریب در راه دفاع از آرمانهای انقلاب و حرم مطهر حضرت زینب(س) و حضرت رقیه(س) جان خود را تقدیم کرد.

فرمانده سپاه نینوای گلستان با بیان اینکه به گفته رهبر معظم انقلاب شهدای مدافع حرم اجر دو شهید را دارند، افزود: امروز رژیم کودک کش، غاصب و جنایتکار اسرائیل ببیند که مردم گرگان ساعت‌ها چشم انتظار شهید هستند و جمعیت عظیمی که امروز به استقبال شهید آمدند، جوانان دهه هشتادی و نودی این شهر هستند که همه به میدان آمده‌اند.

ملک شاهکویی ادامه داد: دشمن در اغتشاشات اخیر تلاش کرد با تمام توان و  با جنگ ترکیبی دین ما را تضعیف کند اما فردا مردم گرگان حضور پرشور خود در تشییع پیکر پاک شهید  مهقانی به رخ همه خواهند کشید و دشمن همچنان که در چهل سال گذشته نتوانست اقدامی کند باز هم غلطی نخواهد کرد.

وی با بیان اینکه طبق پیام فرماندهی کل سپاه در جای خود انتقام شهدا را  اسرائیل خواهیم گرفت و این انتقام حق  مسلم ما است، افزود:  اسرائیل غاصب بداند که اگر رهبر ما فرمان دهد کل اسرائیل را باخاک یکسان خواهیم کرد.

فرمانده سپاه نینوای گلستان تأکید کرد: امروز انقلاب به برکت خون شهدا پایدار و مقاوم شده است و در نتیجه خون شهدایی که با دست خالی در مقابل رژیم تا دندان مسلح صدام‌ایستادگی کردند امروز در منطقه قدرت نظامی هستیم.

انتهای پیام

  • چهارشنبه/ ۱۶ فروردین ۱۴۰۲ / ۰۰:۱۱
  • دسته‌بندی: گلستان
  • کد خبر: 1402011606610
  • خبرنگار : 50604