مورایس: وقتی کارمان تمام است که هر ۶ بازی بعد را ببریم

سرمربی تیم فوتبال سپاهان گفت: ما ۶ بازی دیگر داریم که هر ۶ بازی فینال است، اگر ۱۸ امتیاز به دست بیاوریم آن موقع است که کار ما تمام شده است و فکر نمی‌کنم که بازی‌های آسانی در پیش داریم.

به گزارش ایسنا، ژوزه مورایس در نشست خبری پس از پیروزی یک بر صفر سپاهان برابر صنعت نفت آبادان در ورزشگاه‌ نقش‌جهان، اظهار کرد: به تیمم تبریک می‌گویم. مهم‌ترین چیز برای ما شروع سال جدید با پیروزی بود. گفته بودم بازی ساده‌ای نخواهیم داشت و همین‌طور شد، زیرا تیم حریف از شانس‌های آخرش برای ماندن در لیگ استفاده می‌کرد. این شرایط قدرت مضاعفی به طور خودکار به وجود می‌آورد که شاهد آن بودیم.

وی افزود: هفته‌های آخر ۶ بازیکنمان را در اختیار نداشتیم که شرایط را برای ما ساده نکرد. هدف ما برد بود که به آن رسیدیم. البته چند موقعیتی داشتیم که از دست رفت، اما به هر حال برنده شدیم. برای نفت هم آرزوی موفقیت می‌کنم تا اگر خدا بخواهد در لیگ بمانند.

بیشتر بخوانید

سرمربی سپاهان خاطرنشان کرد: ما ۶ بازی دیگر داریم که هر ۶ بازی فینال است، اگر ۱۸ امتیاز به دست بیاوریم آن موقع است که کار ما تمام شده است و فکر نمی‌کنم که بازی‌های آسانی در پیش داریم.

مورایس در واکنش به صحبت‌های سرمربی نفت درباره موقعیت نداشتن سپاهان، تصریح کرد: من برای عقب‌نشینی برنامه‌ریزی نداشتم، اگر بخواهم برنامه‌ریزی کنم باید همه بازی‌ها را ۵ بر صفر برنده شویم، بازیکنان هستند که در زمین بازی می‌کنند.

وی یادآور شد: امروز با نفت بازی داشتیم و باید برای این بازی استراتژی اتخاذ می‌کردیم، بازی با تراکتور متفاوت خواهد بود، نفت چیزی برای از دست دادن نداشت، درست است که باید حمله کنیم اما باید مراقب هم باشیم که گل نخوریم.

سرمربی سپاهان در پایان با اشاره به بازی نکردن یاسین سلمانی، افزود: تیم به همین شکل است. بعضی بازیکنان بازی می‌کنند و بعضی دیگر خیر، اما همه در اختیار تیم هستند. چیزی که تیم را قهرمان می‌کند، بازیکنی است که در اختیار تیم باشد.

انتهای پیام

  • جمعه/ ۱۱ فروردین ۱۴۰۲ / ۲۲:۳۲
  • دسته‌بندی: فوتبال، فوتسال
  • کد خبر: 1402011104478
  • خبرنگار : 50348