استاندار مازندران:

توانمندسازی روستاها گام موثر در تحقق شعار سال است

استاندار مازندران نخستین گام در تحقق شعار سال در مازندران را توانمندسازی روستاها دانست و گفت: احداث دامداری دوهزار واحد ۱۰۰راسی و شهرک‌های کشاورزی روستاهای استان مازندران در دستور کار قرار دارد و باید با جدیت پیگیری شود.

سیدمحمود حسینی پور امروز در جلسه توانمندسازی ۵۰۰ روستای استان مازندران با اشاره به اینکه مجموع تلاش‌هایی که در این روستاها صورت گرفته است باید در سال جدید استمرار پیدا کند، اظهار کرد: طرح توانمندسازی روستاها باید دارای الگوی اجرایی باشد چراکه هدف رونق تولید در این مناطق است.

استاندار مازندران با بیان اینکه شرکت لبنی کاله برای خرید تضمینی شیر در استان اعلام آمادگی کرده است، افزود: طرح توانمندسازی ۵۰۰ روستای مازندران تا پایان دولت سیزدهم به ۲۵۰۰ روستا افزایش می‌یابد.

 این مسئول تصریح کرد: ایجاد دبیرخانه توانمندسازی روستاها در جهادکشاورزی تشکیل شد تا طبق برنامه ریزی به هدف تعیین شده برسیم.

حسینی‌پور با تاکید بر اینکه پویایی اقتصادی در روستاهای مازندران باید ایجاد شود، گفت: طی تفاهم نامه‌ای که با بنیاد برکت منعقد شد ستاد اجرایی فرمان حضرت امام از این طرح پشتیبانی می‌کند از این‌رو تمام ظرفیت‌های استان در جهت عملیاتی کردن توانمندسازی روستا باید وارد عمل شوند.

انتهای پیام

  • سه‌شنبه/ ۸ فروردین ۱۴۰۲ / ۱۹:۳۲
  • دسته‌بندی: مازندران
  • کد خبر: 1402010803186
  • خبرنگار : 50377