استاندار:

تصمیمات شورای ترافیک لرستان باید عملیاتی شود

استاندار لرستان گفت: ماحصل تصمیمات شورای ترافیک استان باید عملیاتی شود.

فرهاد زیویار عصر روز گذشته سوم فروردین ماه در شورای راهبردی ایمنی ترافیک لرستان اظهار کرد: علیرغم اینکه در برخی آمارها خیلی خوب نبودیم اما تاثیر جلسات سال گذشته و امسال شورا با دو سال قبل از خود قابل مقایسه نیست.

وی با تاکید بر اینکه شورای ایمنی ترافیک بستری مناسب برای همفکری و تصمیم‌گیری براساس ظرفیت دستگاه‌هاست، افزود: تصمیمات اتخاذ شده در این شورا جهت اجرا و عملیاتی شدن می‌بایست به خوبی پیگیری شوند.

استاندار با اشاره به شورای ایمنی ترافیک امروز و تصمیمات اتخاذ شده در آن، بیان کرد: ماحصل این تصمیمات باید منجر به اقدامات عملی شود.

 زیویار تاکید کرد: نتایج مصوبات جلسه امروز می‌بایست در جلسه بعدی که ۴۸ ساعت آینده برگزار می‌شود توسط دستگاه‌های مسئول تشریح شوند.

وی ادامه داد: در جلسات شورا نباید صرفا در مورد ماموریت‌های تعریف شده و رسمی بحث شود بلکه باید در آن ابتکار عمل به خرج داد و دستگاه‌هایی را که خوب به وظایف خود عمل نمی‌کنند وادار به عملکرد بهتر کرد.

استاندار لرستان همچنین به جلسه روز جمعه چهارم فروردین‌ماه که با حضور مقامات کشوری و با رویکرد گردشگری و سفرهای نوروزی برگزار می‌شود اشاره کرد و گفت: در این جلسه که با حضور احتمالی رئیس‌جمهور و یا معاونین و وزرای ایشان برگزار می‌شود در مورد اقدامات انجام شده در حوزه سفر در استان توضیحات لازم ارائه خواهد شد.

انتهای پیام

  • جمعه/ ۴ فروردین ۱۴۰۲ / ۱۱:۲۱
  • دسته‌بندی: لرستان
  • کد خبر: 1402010401230
  • خبرنگار : 50177