محمود مقامی در گفتوگو با ایسنا اظهار کرد: امسال ستاد استانی خدمات سفر با رویدادها و توجه به ظرفیتهای گردشگری با هدف معرفی پتانسیلهای استان شکل گرفت.
وی با اشاره به برگزاری جلسات کمیته تولید محتوا و نوآوری با حضور جمعی از جوانان فعال در حوزه گردشگری، بازاریابی و مدیران روابط عمومی دستگاههای اجرایی برای ارائه یک کار کیفی در نوروز، افزود: تولید محتوا با بهرهگیری از ظرفیتهای فعالان فضای مجازی، برپایی پویش معرفی جاذبههای گردشگری، تبلیغات محیطی، معرفی شرکتهای فناور و دانش بنیان در حوزههای گردشگری، صنایع دستی و آموزش به عنوان محورهای اصلی برای فعالیت این کمیته در نظر گرفته شده است.
مشاور استاندار خراسان جنوبی در امور روابط عمومی با اشاره به تلاش برای افرایش اقامت گردشگران در استان، تصریح کرد: جوانان کمیته تولید محتوا و نوآوری ستاد اجرایی خدمات سفر خراسان جنوبی تلاش کردند در نوروز ۱۴۰۲ روایت تازهای از جاذبهها، ظرفیتها و داشتههای حوزههای گردشگری، میراث فرهنگی و صنایع دستی استان برای گردشگران ارائه کنند.
مقامی با اشاره به معرفی جاذبههای گردشگری، سیاحتی و مذهبی با محوریت پویش "کاش بودی و میدیدی" در سطح شهر، بیان کرد: تلاش برای انتقال حس خوب گردشگری ساختار این پویش را تشکیل داد و این امر کاملا مردمی و براساس ذوق و خلاقیت جوانان شکل گرفت.
وی با اشاره به تلاش برای افزایش ماندگاری مسافر، ادامه داد: پویش «#کاش_بودی_و_میدیدی» در ۶ بخش معرفی جاذبههای گردشگری، اقامتگاههای بومگردی و هتلها، غذاهای سنتی، آداب و رسوم مناطق، صنایع دستی و شرکتهای فناور و دانش بنیان فعالیت دارد.
مقامی بیان کرد: بنا داریم با این پویش که در کشور به عنوان یک کار نو و جدید بسیار مورد توجه مسئولان و مقامات کشوری و حتی گردشگران قرار گرفته حس سفر با آرامش و خوب را برای همه مردم ایران ثبت کنیم تا گردشگران حضور در آن فضا را به طور کامل لمس کرده و برای حضور بیشتر ترغیب شوند.
انتهای پیام