۱۹ پایگاه آموزش و پرورش در استان اردبیل پذیرای میهمانان فرهنگی هستند

معاون پژوهش، برنامه ریزی و توسعه منابع اداره کل آموزش و پرورش استان اردبیل از فعالیت ۱۹ پایگاه پذیرش میهمانان فرهنگی در سطح استان خبر داد.

ترحم رستمی، چهارم فروردین در بازدید از مراکز اسکان فرهنگیان اظهار کرد: در دومین روز از پذیرش اسکان نوروزی ۴۳۳۵ نفر از فرهنگیان، میهمان استان دارالارشاد شده اند.
رستمی بیان کرد: از روز ۲۸ اسفندماه ۱۴۰۱ تا دوم فروردین ماه ۱۴۰۲، تعداد  ۴۳۳۵ فرهنگی در قالب ۱۳۰۹ خانوار در مراکز اسکان آموزش و پرورش استان پذیرش شده اند.
وی ادامه داد: بیشترین میهمانان امسال تا به امروز به ترتیب از استان های آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، خراسان رضوی و مازندران هستند.
رستمی اضافه کرد: دوماه پیش از آغاز پذیرش اسکان نوروزی همکاران ما در استان تمهید مقدمات لازم را به عمل آورده بودند، تا همکاران فرهنگی که از اقصی نقاط ایران اسلامی به این استان می آیند با مشکل رفاهی برخورد نکنند.
معاون پژوهش، برنامه ریزی و توسعه منابع اداره کل آموزش و پرورش استان اردبیل با اشاره به اینکه ۱۹ پایگاه در سراسر استان آماده پذیرایی از میهمانان فرهنگی هستند، گفت: اسکان های نوروزی از نظر امکانات رفاهی به سه دسته ویژه، الف و ب تقسیم می شوند، که هر کدام از آنها به ترتیب اولویت، علاوه بر امکانات اولیه دارای امکانات ویژه ای از جمله تلویزیون و یخچال نیز هستند.
انتهای پیام

  • جمعه/ ۴ فروردین ۱۴۰۲ / ۰۹:۰۰
  • دسته‌بندی: اردبیل
  • کد خبر: 1402010401155
  • خبرنگار :