۶۷ امامزاده مازندران میزبان افطاری مهمانان خدا است

مدیرکل اوقاف و امورخیریه مازندران، اقامه نماز جماعت، افطاری ساده در ۶۷ امامزاده، برپایی خیمه معرفت در ۶۵ بقعه را از دیگر فعالیت‌های فرهنگی در امامزادگان مازندران دانست و گفت: تشکیل حلقه معرفت با حضور اساتید و روانشناسان، توزیع ۷۵۰۰ سبد معیشتی در قالب طرح افق، اقامه عزای وفات حضرت خدیجه سلام ‌الله علیها با عنوان "خدیجه مادر امت" در تمامی بقاع، نسیم کرامت در شب نیمه ماه مبارک رمضان به مناسبت ولادت امام حسن مجتبی علیه السلام از سری برنامه‌های ویژه در ماه مهمانی خدا در مازندران است.

حجت‌الاسلام ابراهیم حیدری جناسمی، در گفت‌وگو با ایسنا ضمن تبریک سال نو و شروع ماه مبارک رمضان، با اشاره به آماده‌سازی اماکن مذهبی برای میزبانی از مسافران نوروزی، از طرح آرامش بهاری در ۳۰۰ بقعه امامزاده‌های مازندران، اظهارکرد: برای حضور و استقرار موقت مسافران در برخی امامزاده‌ها را شاهد هستیم که در این راستا ۵۵ مسجد و امامزاده بین راهی مازندران آماده خدمات‌رسانی به مسافران نوروزی هستند.

وی با بیان اینکه با شروع ماه مبارک رمضان غبارروبی تمامی بقاع متبرکه و مساجد مازندران را در دستور کار قرار دادیم، افزود: تشکیل قرارگاه ضیافت الهی، اعزام ۴۰۰ مبلغ، تفسیر قرآن کریم در۶۵ امامزاده بخشی از برنامه‌های اوقاف و امور خیریه مازندران در ماه مبارک رمضان است.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران به فعالیت‌های قرآنی این اداره کل در ماه مبارک رمضان اشاره کرد و گفت: جزءخوانی قرآنی در ۶۷ امام‌زاده، قرائت ادعیه ودعا و توزیع قرآن در بعضی از بقاع متبرکه در طول ایام ماه مبارک رمضان انجام می‌شود.

حجت‌الاسلام حیدری خاطرنشان کرد: مراسم شب‌های قدر در تمامی امامزاده‌ها و مساجد و اقامه نمازعید سعید فطر در بیشتر بقاع متبرکه اجرا می‌شود.

انتهای پیام

  • پنجشنبه/ ۳ فروردین ۱۴۰۲ / ۱۳:۱۴
  • دسته‌بندی: مازندران
  • کد خبر: 1402010300927
  • خبرنگار :