رئیس شورای اسلامی شهر گرگان عنوان کرد:

شعار "مهار تورم و رشد تولید" کلیدواژه رهایی کشور از مشکلات

رئیس شورای اسلامی شهر گرگان با بیان اینکه شعار "مهار تورم و رشد تولید" کلیدواژه رهایی کشور از مشکلات است، گفت: اقدام و عمل به شعار مدنظر مقام معظم رهبری حرکت رو به پیشرفت کشور را به همراه دارد.

ناصر گرزین صبح امروز سه شنبه ۱ فرورین ماه ۱۴۰۲ در گفت‌وگو با ایسنا ضمن تبریک سال جدید شمسی اظهار کرد: در سال نو شاهد تقارن بهار طبیعت و بهار قرآن خواهیم بود که قطعاً این رویداد مهم برای کشور اسلامی ایران و ملت بصیر و همیشه در صحنه با عمل به فرایض دینی و تلاش برای هموار کردن مسیر تحقق شعار "مهار تورم و رشد تولید" برکاتی را به همراه خواهد داشت.

وی شعار سال اعلام شده از سوی مقام معظم رهبری را کلیدواژه رهایی کشور از مشکلات و حرکت رو به پیشرفت عنوان و خاطرنشان کرد: این شخصیت برجسته جهان اسلام با آگاهی کامل از همه امورات داخلی و خارجی رهنمون‌های لازم را در سربلندی و حفظ اقتدار کشور دارند و همه ساله با بینش والای خود شعار سال را انتخاب و مسیر حرکت کشور را تبیین می‌کنند.

رئیس شورای اسلامی شهر گرگان با تأکید بر اینکه اقدام و عمل به این شعار در حساس‌ترین شرایط کشور که دشمنان از هر سو ما را احاطه کرده‌اند، حرکت رو به پیشرفت کشور را به همراه دارد، ادامه داد: همه مسئولان در کنار مردم موظف هستند این شعار را به صورت عملی در جامعه جاری و ساری کنند.

وی عمل و رسیدن به شعار سال ۱۴۰۲ را نقشه راه همه دست اندرکاران نظام مقدس جمهوری اسلامی دانست و تصریح کرد: کشور ما در بسیاری از زمینه‌های علمی، نظامی، اجتماعی، فرهنگی و هنری به پیشرفت‌هایی رسیده است و برای اینکه این روند رو به رشد در همه زمینه‌ها حاصل شود باید با اتحاد، همدلی و کار شبانه روزی در صحنه حضور داشته و دانش غنی خود را به جهان نشان دهیم.

گرزین فعالیت و خدمات‌رسانی دست اندرکاران شهرداری و شورای اسلامی شهر گرگان را به صورت بامداد تا بامداد برشمرد و گفت: یقیناً مجموعه شهرداری و شورای اسلامی شهر با سرلوحه قرار دادن شعار سال زمینه عمران و آبادانی شهر گرگان به خصوص مناطق کم برخوردار را فراهم خواهد کرد.

انتهای پیام

  • سه‌شنبه/ ۱ فروردین ۱۴۰۲ / ۱۳:۴۸
  • دسته‌بندی: گلستان
  • کد خبر: 1402010100192
  • خبرنگار : 50039