به گزارش ایسنا، رضا ناصری سرای درباره سامانه ۱۳۷ پلاس شهرداری و خدمات جدید حوزه گردشگری در این سامانه اظهار کرد: از برج ۲ امسال اتفاق جدیدی در سامانه ارتباط مردمی شهرداری رقم زدیم و و تحول بزرگی اتفاق افتاد که مبارک بود و این موضوع را می توانیم در آمار مشارکت مردم مشاهده کنیم. این اتفاق بستر مشارکت مردم در موضوعات شهری را تسهیل کرد و مردم می توانند در آن اظهار نظر و همچنین انتقاد و شکایت کنند و بستر گزارشگری فساد را در سامانه ایجاد کردیم و حوزه گردشگری و خدمات شهری هم به این سامانه، اضافه می شود.
وی افزود: امروز در سامانه ۱۳۷ پلاس، زیر کلیدی در سرشماره ۱۳۷ قرار دادیم که شامل خدمات شهروندی و گردشگری است که به عموم مردم این خدمات ارائه می شود و جامعه هدف ما همه مردم کشور هستند و مسافران نوروزی می توانند از آن استفاده کنند.
ناصری سرای گفت: عزیزان در ساعات اداری می توانند با سامانه ۱۳۷ پلاس تماس بگیرند و زیر کلید خدمات شهروندی و گردشگری را انتخاب کنند که بحث اول در مورد راهنمایی و اخذ تورهای گردشگری شهر تهران و موضوع دوم در مورد راهنمایی و مشاوره در حوزه گردشگری است.در سامانه ۱۳۷ پلاس خدمات ما ۲۴ ساعته است و از روز دوشنبه خدمات گردشگری ۲۴ ساعته می شود.
بر اساس گزارش سایت شهر، ناصری سرای خاطر نشان کرد: تعدادی از کمپ ها در پارکها و مراکز اقامتی کم هزینه را شهرداری برای افرادی که تهران را به عنوان مرکز گردشگری نوروزی انتخاب کردند، ایجاد کرده است و مردم می توانند با تماس با ۱۳۷ پلاس از اطلاعات آن آگاه شوند. در عید امسال با یک سوم حضور کارکنان، به صورت ۲۴ ساعته فعالیت خواهیم داشت.
انتهای پیام