دستگیری کلاهبردار حرفه‌ای با بیش از ۲۰۰ مورد کلاهبرداری در زنجان

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان زنجان گفت: کلاهبردار حرفه‌ای با بیش از ۲۰۰ مورد کلاهبرداری دستگیر شد.

سرهنگ محمدعلی آدینه‌لو در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: در چندین ماه گذشته پرونده‌های متعددی در خصوص کلاهبرداری به پلیس آگاهی استان واصل شد که در این خصوص کارآگاهان پلیس آگاهی مراتب را در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: اقدامات گسترده‌ای در این خصوص از طرف کارآگاهان پلیس آگاهی استان صورت گرفت و متهم در یکی از استان‌های همجوار شناسایی و در یک اقدام غافلگیرانه دستگیر شد.

آدینه‌لو با بیان اینکه متهم دستگیر شده تاکنون ۲۰۰ شاکی دارد که مبلغی بیش از ۲ میلیارد ریال از شهروندان زنجانی کلاهبرداری کرده است، تصریح کرد: متهم با هماهنگی مقام قضایی و با قرار قضائی روانی زندان شد.

وی تاکید کرد: با توجه به روزهای پایانی سال، توصیه می‌شود شهروندان در خریدهای خود چه در فضای مجازی و چه به صورت حقیقی، مراقب کلاهبرداران باشند و کالاهای موردنیاز خود را از مراجع معتبر خرید کنند و پس از وصول کالا و اعتماد از صحت و آن نسبت به پرداخت مبلغ اقدام کنند.

این مقام انتظامی خاطرنشان کرد: با توجه به روزهای پایانی سال، تماس‌های مختلفی با شهروندان گرفته می‌شود و یا پیامک‌هایی را ارسال می‌کنند مبنی بر این‌که در یک مسابقه‌ برنده شده‌اید که هم‌استانی‌ها باید توجه داشته باشند و فریب این افراد را نخورند.

انتهای پیام

  • جمعه/ ۲۶ اسفند ۱۴۰۱ / ۱۲:۵۷
  • دسته‌بندی: زنجان
  • کد خبر: 1401122618658
  • خبرنگار : 50513