دستیار رئیس‌جمهور در امر مردمی‌سازی دولت:

مردمی سازی کارها مهمترین مسئله دولت سیزدهم است

دستیار رئیس‌جمهور در امر مردمی‌سازی دولت گفت: مردمی سازی کارها مهمترین مسئله دولت سیزدهم است.

سید احمد عبودتیان امروز ۲۵ اسفندماه در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: در دولت سیزدهم اولین مسئله آن است که در اهداف انقلاب اسلامی و در پنج گام انقلاب اسلامی که در مرحله سوم آن قرار داریم دولت اسلامی بتواند این مرحله را به سامان برساند.

وی تصریح کرد: دولت اسلامی دولتی است که سازوکار اداره آن سازوکار اسلامی باشد و به غایت نظر حضرت امام و رهبر انقلاب یعنی مردم‌سالار زندگی خود و در سازوکارها نقش داشته باشند.

دستیار رئیس‌جمهور در امر مردمی‌سازی دولت خاطرنشان کرد: برای همین منظور تلاش بر این است که دولت سیزدهم در تمام مراحل مردم را وارد میدان کند که این کار سختی است و بهترین نمونه آن را در دهه اول انقلاب داریم.

عبودتیان اضافه کرد: این اتفاق نیاز دارد که با دوره اخیر بازخوانی شود به همین منظور در دولت آمده‌ایم در هر استان سازوکاری اندیشده شده و از بین جوانان آن استان در کنار استانداران و فرمانداران انتخاب شده که ظرفیت‌های بالقوه و بالفعل ادارات و نهادها را که مردم می‌توانند انجام دهند را شناسایی کنند.

وی بیان کرد: در حوزه اجتماعی فرهنگی و امدادرسانی مردم کار را در دست گرفته‌اند و این مهم باید در تمام حوزه‌ها تعمیم یابد.

دستیار رئیس‌جمهور در امر مردمی‌سازی دولت ادامه داد: در این راستا لرستان یک استان خوشنامی است و مردم آن در همه صحنه‌ها حضور داشتند که امید می‌رود با توجه به نیروی مستعد آن، لرستان از پیشتازان باشد.

انتهای پیام

  • پنجشنبه/ ۲۵ اسفند ۱۴۰۱ / ۱۳:۴۶
  • دسته‌بندی: لرستان
  • کد خبر: 1401122518174
  • خبرنگار : 50175