راه‌های کمک نقدی و غیرنقدی به خیریه

کمک به خیریه و کمک به افراد دارای معلولیت نه تنها یک کار خیر بلکه بخشی از مسئولیت اجتماعی انسان است. انسان موجودی اجتماعی است که زندگی او ناخودآگاه متأثر از زندگی دیگر افراد جامعه است. کمک به خیریه می‌تواند گام مهمی در این راستا باشد. هر قدم کوچکی در راستای اهداء کمک‌ خیرخواهانه به افراد نیازمند، جامعه‌ای بهتر و زیباتر برای همه ما می‌سازد.

به گزارش ایسنا به نقل از مؤسسه خیریه بچه‌های آسمان، در این مسیر، نوع و میزان کمک اهمّیتی ندارد؛ مهم این است که با همکاری با یک مؤسسه خیریه در یک حرکت جمعی حضور داشته باشیم تا از قطرات مهرمان جامعه‌ای سرشار از مهربانی داشته باشیم. مؤسسه خیریه بچه‌های آسمان از جمله خیریه‌های نگهداری از بچه‌های معلول ذهنی و جسمی و بی‌سرپرست است که از طریق کمک‌های مردمی در قالب (کمک نقدی و غیرنقدی و کمک نقدی آنلاین) اداره می‌شود.

کمک نقدی به خیریه:

راه‌های کمک نقدی به خیریه به روش‌های مختلفی امکان‌پذیر است. کمک‌های نقدی شما عزیزان به هر میزانی می‌تواند جهت حل مشکلات مددجویان ناتوان تا حد بسیار زیادی تأثیرگذار باشد.

کمک‌های نقدی به خیریه به 2 صورت امکان‌پذیر می‌باشد:

  1. از طریق وب‌سایت و درگاه پرداخت مستقیم الکترونیکی (کمک نقدی و آنلاین به خیریه)
  2. از طریق شماره کارت‌ها و شماره حساب‌های معتبر مؤسسه

می‌توانید از مبلغ هزار تومان تا میزان مورد نظر خود مبالغ نقدی خود را اهداء نمایید. شماره حساب‌های خیریه در سایت درج شده است و شما می‌توانید با انتخاب یکی از شماره حساب‌های مذکور کمک نقدی خود را به حساب مؤسسه واریز نمایید.

همچنین شما می‌توانید برای پرداخت فطریه و زکات خود از طریق سایت خیریه بچه‌های آسمان اقدام نمایید.

کمک‌ غیرنقدی به خیریه:

در کنار کمک‌های نقدی؛ مؤسسه خیریه بچه‌های آسمان به کمک‌های غیرنقدی که بیشتر در ادامه به آن می‌پردازیم به دلیل طیف وسیع مشکلاتی که مددجویان دارند، نیازمند است.

  • یکی از راه‌های کمک‌های غیر نقدی به خیریه می‌تواند از جنس تأمین دارو برای مددجویان باشد. مددجویان در مؤسسه خیریه بچه‌های آسمان دارای معلولیت جسمی، ذهنی و حرکتی هستند و همین موضوع باعث شده تا نیازمند تأمین انواع دارو برای مددجویان باشیم؛ همچنین وجود طیف سنین مختلف (کودک تا بزرگسال، دختر و پسر) موجب شده برای تأمین داروهای اساسی و حیاتی مددجویان نیازمندی شدید به تأمین دارو در مؤسسه داشته باشیم. بسیاری از مددجویان برای حفظ سلامتی‌شان می‌بایست یک داروی خاص را مداماً و مستمراً استفاده نمایند. خیرین محترمی که توانایی تأمین بخشی از این لیست دارویی خیریه را داشته باشند، قدم بزرگی برای حفظ سلامت مددجویان برداشته‌اند.


 

  • یکی دیگر از راه‌های اهدا کمک‌های غیرنقدی به خیریه، اهداء اقلام بهداشتی، دارویی، غذایی و کالا به خیریه است.
    مؤسسه خیریه بچه‌های آسمان پذیرای دریافت اقلام بهداشتی، غذایی و کالایی از سوی خیرین می‌باشد. شامل:
    اقلام غذایی: گوشت، برنج، روغن و ...
    اقلام بهداشتی: شیشه شیر، پوشک کامل بچه سایز 6، ضدعفونی کننده‌ها، دستکش بهداشتی، ظروف یک‌بار مصرف و ...
    اقلام کالایی: لوازم‌التحریر، لباس، تلویزیون، وسایل گرمایش و سرمایشی و ...
    از سوی دیگر تولیدکنندگان محترم می‌توانند بخشی از محصولات خود را به مؤسسات خیریه اهدا کنند؛ به عنوان مثال تولیدکنندگان کیف، کفش و پوشاک می‌توانند با کمک یک مؤسسه خیریه مانند مؤسسه خیریه بچه‌های آسمان لبخندی بر لب دانش‌آموزان بی‌بضاعت بنشانند.
  • سایر روش‌های کمک غیرنقدی شامل: سفارش استند (استند تبریک و تسلیت)، تاج گل ترحیم، قلک خیریه، لوح تسلیت، استند دیجیتال تبریک و تسلیت، سفارش تقویم و سررسید و ... می‌باشد که از طریق وب‌سایت رسمی خیریه بچه‌های آسمان به نشانی www.bachehayeaseman.org و یا از طریق تماس با شماره 02143613 قابل سفارش و هماهنگی است.

نشانی ما برای حضور خیرین و نیکوکاران محترم:

دفتر مرکزی مؤسسه
بلوار اندرزگو غربی- خیابان برادران شهید سلیمانی غربی (حکمت سابق) - پلاک 131 - طبقه 4 - واحد 9
تلفن: 26658108 ، 26658101

آسایشگاه دختران
تهران، قیطریه، بلوار اندرزگو، خیابان برادران شهید سلیمانی غربی (حکمت سابق)، نبش کوچه محسن کریمی، پلاک 141

تلفن: 02143613

آسایشگاه پسران
رودبار قصران، بعد از دوراهی اوشان، نرسیده به فشم، روبه‌روی اورژانس 115
تلفن: 26521884 ، 26520775 ، 26520981

آسایشگاه بزرگسالان
کرج، مهرشهر، فازیک، بلوارشهرداری، خیابان صدم شرقی، فرعی اول غربی پلاک 668

تلفن: 02633409501 ، 02633409502

انتهای رپرتاژ آگهی

  • پنجشنبه/ ۲۵ اسفند ۱۴۰۱ / ۱۰:۰۰
  • دسته‌بندی: خبر بازار
  • کد خبر: 1401122417779
  • خبرنگار : 30188