وضعیت مطلوب زنجانی‌ها در حوزه مسکن ملی

استاندار زنجان گفت: زنجان از وضعیت خوبی در زمینه مسکن ملی برخوردار است.

محسن افشارچی عصر امروز (۲۳ اسفندماه) در حاشیه بازدید از پروژه‌های مسکن ملی در زنجان، اظهار کرد: در حوزه حرکت در مسکن ملی، زنجان وضعیت خوبی در کشور دارد.

وی با بیان اینکه با توجه به اینکه از کل کشور در این حوزه جلوتر هستیم، مشکلات استان در این حوزه بیشتر است، تاکید کرد: این پروژه‌ها ترکیبی از وام بانکی و آورده مردم است و هر جایی که آورده مردم خوب بوده به نسبت پیشرفت پروژه نیز زیاد است.

نماینده عالی دولت در استان با بیان اینکه در حوزه وام‌های بانکی نیز زنجان وضعیت خوبی دارد، متذکر شد: وضعیت خوب را باید خوب نگه داریم که برای تحقق این موضوع نیز شخصا به وضعیت پیشرفت پروژه‌ها نظارت خواهم کرد.

افشارچی با اشاره به اینکه با توجه به سردی هوا سه ماه فصل کاری نداشتیم، تاکید کرد: با مساعد شدن هوا انتظار داریم سرعت کارهای مربوط به پروژه در اسفندماه افزایش یابد.

نماینده عالی دولت در استان زنجان با یادآوری اینکه بسیاری از پیمان‌کاران مصالح خود را خریداری کرده‌اند، بیان کرد: همه پیمان‌کارها صورت وضعیت دارند که باید تسویه شود که در این راستا هم با بانک برای کمک صحبت خواهیم کرد و هم از مردم انتظار کمک داریم.

این مسئول با اشاره به اینکه پیش‌بینی می‌شود سال آینده سال خوبی از نظر تحویل پروژه‌ها داشته باشیم، افزود: حرکت به این صورت است که تحویل واحدها متناسب با آورده مردم و به صورت تدریجی انجام خواهد شد.

انتهای پیام

  • سه‌شنبه/ ۲۳ اسفند ۱۴۰۱ / ۲۳:۲۳
  • دسته‌بندی: زنجان
  • کد خبر: 1401122317021
  • خبرنگار : 50163