به گزارش ایسنا به نقل از مدیران خودرو، برند فونیکس که با روح لاکچری در صنعت خودرو ایران ظهور کرد، اقدامات نوآورانه را همواره در دستور کار خود داشته است. تیگو 8 پرو به عنوان نخستین محصول برند فونیکس معرفی شد و ضمن بهرهمندی از عناصر لوکس، اولین خودرویی لقب گرفت که رادارهای همیار راننده موسوم به ADAS را به بازار خودرو ایران آورد. با گذشت یک سال از رونمایی این محصول، فونیکس نسبت به معرفی نسخهای ارتقاء یافته از این خودرو اقدام کرد که از موتور 2 لیتری TGDI و تکنولوژی دو دیفرانسیل هوشمند (AWD) برخوردار است و برای پیمودن آفرودهای سبُک، انتخابی ایدهآل به نظر میرسد.
به دنبال ارائه نسخه دو دیفرانسیل پرچمدار فونیکس که به نام تیگو 8 پرو مکس شناخته میشود، این برند برای گسترش روح لاکچری در ابعاد مختلف مشتریان، گام بزرگی برداشت. تخصیص جایگاههای ویژه برای دارندگان خودروهای تیگو 8 پرو و تیگو 8 پرو مکس در مجتمع تجاری کورش، بخشی از خدمات ویژه فونیکس برای مالکان پرچمدار این برند است. طبعاً در ادامه این مسیر، برنامههای دیگری از جمله افزایش جایگاههای ویژه پارک در مراکز خرید مختلف برای مشتریان فونیکس در راه است که باید منتظر ماند و دید.
انتهای رپرتاژ آگهی