با حضور اصغر حسن زاده و بازیکنان مطرح کشور؛

دوره آموزش مربیگری فوتسال سطح ۱ آسیا در قم آغاز شد + تصاویر

دوره آموزش مربیگری فوتسال سطح ۱ آسیا (آقایان) در قم آغاز به کار کرد.

به همت هیئت فوتبال قم، افتتاحیه دوره آموزش مربیگری فوتسال سطح ۱ آسیا (آقایان) با سخنرانی دبیر هیئت فوتبال و جمعی از مدیران و پیشکسوتان استان قم در تالار شهید عزیز زادگان اداره کل ورزش و جوانان قم برگزار شد.

علی‌اکبر امینی، در این افتتاحیه عنوان کرد: این دوره یکی از سنگین‌ترین و پر وزن‌ترین دوره‌های مربیگری در سطح کشور و آسیا است؛ زیرا در این دوره بازیکنانی حضور دارند که در سطح ملی شناخته شده هستند و جزو نوابغ فوتسال آسیا به شمار می‌روند و به همین دلیل قطعا این دوره در بالاترین سطح برگزار می‌شود.

گفتنی است این دوره تحت نظر کمیته آموزش و مربیان فدراسیون فوتبال جمهوری اسلامی ایران و با تدریس علی‌اکبر امینی و رضاکردی در حال برگزاری است.

این دوره در حالی با حضور۱۹ نفر برگزار می‌شود که علی اصغر حسن زاده، کاپیتان تیم ملی فوتسال ایران و یکی از بهترین بازیکنان جهان و چندین بازیکن لیگ برتری از جمله سرمربی فصل گذشته آنا صنعت پاسارگاد قم و کاپیتان آنا صنعت پاسارگاد در آن حضور دارند.

این دوره از ۲۱ لغایت ۲۶ اسفندماه ۱۴۰۱ به صورت صبح و عصر در مجتمع ورزشی دانشگاه شهاب دانش قم واقع در شهرک پردیسان قم برگزار می‌شود.

شایان ذکر است افرادی که با موفقیت این دوره را پشت سر بگذارند می توانند از اسفند ۱۴۰۳ در دوره سطح ۲ مربیگری که از سال ۲۰۲۴ پیش نیاز نشستن روی نیمکت‌های لیگ‌های برتر هست شرکت کنند.

انتهای پیام

  • سه‌شنبه/ ۲۳ اسفند ۱۴۰۱ / ۱۱:۴۲
  • دسته‌بندی: قم
  • کد خبر: 1401122316494
  • خبرنگار :