کمیته برنامه ریزی شهرستان خلخال تشکیل شد

جلسه کمیته برنامه ریزی با محوریت مصوبات سفر استاندار محترم به شهرستان خلخال با حضور دستگاه‌های عضو تشکیل و پیگیری مصوبات این سفر در دستور کار قرار گرفت.

سید جواد یحیی زاده فرماندار خلخال ۲۳ اسفند در جلسه کمیته برنامه‌ریزی شهرستان برنامه‌ریزی را تعیین کننده خط‌مشی و سند توسعه و نقشه راه شهرستان عنوان و تصریح کرد: هر اندازه که مدیران در جذب اعتبارات فعال تر و توانمندتر باشند بودجه بیشتری را می توانند برای شهرستان جذب نمایند.

وی همچنین از مدیران اجرایی شهرستان درخواست کرد پروژه هایی که می توانند در  سوم خرداد و هفته دولت به بهره‌برداری برسند را اعلام کنند و پروژه‌هایی که در سال ۱۴۰۲ قابلیت بهره‌برداری دارند را همه دستگاه‌ها به صورت ویژه پیگیری کنند.

یحیی زاده گفت: اعتبارات سال جاری از محل تملک دارایی های سرمایه ای (استانی) توسط ادارات و دستگاه‌های اجرایی به میزان آخرین تخصیص اعلامی از سوی سازمان برنامه و بودجه جذب شده است.

وی گفت : به ۱۵۶ طرح و پروژه از محل اعتبارات فوق اختصاص داده شده است.

فرماندار خلخال گفت: تا هفته دولت سال ۱۴۰۲ پروژه های استخر معیشتی روستای بلیل و طولش، چمن مصنوعی ورزشگاه پوریای ولی خلخال و چمن مصنوعی زمین ورزشی روستای بفراجرد افتتاح و مورد بهره برداری قرار خواهند گرفت.

یادآور می شود، در پایان جلسه هر یک از مسئولین ادارات گزارش خود را درباره آخرین اقدامات و پروژه های در حال اجرا بیان داشتند.

انتهای پیام

  • سه‌شنبه/ ۲۳ اسفند ۱۴۰۱ / ۱۰:۳۸
  • دسته‌بندی: اردبیل
  • کد خبر: 1401122316385
  • خبرنگار :