مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت برتاکسیرانی شهرداری مشهد:

حمل‌ونقل کرامت محور یکی از اولویت‌های سازمان تاکسیرانی مشهد برای استقبال از زائران است

مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری مشهد گفت: خدمت‌رسانی مستمر و حمل‌ونقل کرامت محور، ارائه خدمات سفر با نرخ مصوب و فاکتور سفر چند مورد از مهمترین اولویت‌های برنامه‌های سازمان برای استقبال از بهار ۱۴۰۲ است.

احمد محبی دراین خصوص اظهار کرد: در راستای بهبود عملکرد کلیه نیروهای اداری، اجرایی و معاونت بازرسی و نظارت این سازمان و خدمت‌رسانی گسترده و هرچه شایسته‌تر به زائرین، مجاورین و خادمین بارگاه منور رضوی اولین دوره فرهنگ میزبانی و ادب حضور با همکاری دانشگاه بین‌المللی امام رضا(ع)، سازمان فرهنگی آستان قدس رضوی و سازمان مدیریت و نظارت برتاکسیرانی در محل فرهنگسرای ترافیک برگزار شد.

بر اساس گزارش روابط عمومی شهرداری مشهد، وی ضمن تأکید بر استمرار دوره‌های آموزشی فرهنگ میزبانی از زائرین و مجاورین بارگاه منور رضوی افزود: جهانشهر برکت و کرامت سالانه شاهد خیل حضور دوستداران اهل‌بیت(ع) است و هدف ما دراین سازمان گسترش و بهبود هر چه بیشتر خدمت‌رسانی ناوگان تاکسیرانی به این عزیزان است.

مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری مشهد خاطرنشان کرد: از همین رو خدمت‌رسانی مستمر و حمل‌ونقل کرامت محور، ارائه خدمات سفر با نرخ مصوب و فاکتور سفر، استفاده از فناوری‌های نوین و هوشمندسازی فرایندها باهدف گسترش حوزه‌های نظارتی و بررسی راهکارهای بهبود بهره‌وری از مهمترین اولویت‌های برنامه‌های سازمان برای استقبال از بهار ۱۴۰۲ است.

انتهای پیام

  • دوشنبه/ ۲۲ اسفند ۱۴۰۱ / ۱۵:۰۱
  • دسته‌بندی: خراسان رضوی
  • کد خبر: 1401122215876
  • خبرنگار : 50378