احمد محبی دراین خصوص اظهار کرد: در راستای بهبود عملکرد کلیه نیروهای اداری، اجرایی و معاونت بازرسی و نظارت این سازمان و خدمترسانی گسترده و هرچه شایستهتر به زائرین، مجاورین و خادمین بارگاه منور رضوی اولین دوره فرهنگ میزبانی و ادب حضور با همکاری دانشگاه بینالمللی امام رضا(ع)، سازمان فرهنگی آستان قدس رضوی و سازمان مدیریت و نظارت برتاکسیرانی در محل فرهنگسرای ترافیک برگزار شد.
بر اساس گزارش روابط عمومی شهرداری مشهد، وی ضمن تأکید بر استمرار دورههای آموزشی فرهنگ میزبانی از زائرین و مجاورین بارگاه منور رضوی افزود: جهانشهر برکت و کرامت سالانه شاهد خیل حضور دوستداران اهلبیت(ع) است و هدف ما دراین سازمان گسترش و بهبود هر چه بیشتر خدمترسانی ناوگان تاکسیرانی به این عزیزان است.
مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری مشهد خاطرنشان کرد: از همین رو خدمترسانی مستمر و حملونقل کرامت محور، ارائه خدمات سفر با نرخ مصوب و فاکتور سفر، استفاده از فناوریهای نوین و هوشمندسازی فرایندها باهدف گسترش حوزههای نظارتی و بررسی راهکارهای بهبود بهرهوری از مهمترین اولویتهای برنامههای سازمان برای استقبال از بهار ۱۴۰۲ است.
انتهای پیام