مرفاوی پس از باخت به عراق: بازیکنان خواسته‌هایم را انجام ندادند

سرمربی تیم‌ملی فوتبال جوانان بعد از حذف از جام ملت‌ها در یک چهارم نهایی و از دست رفتن سهمیه جام جهانی از عملکرد بازیکنانش در دیدار با عراق انتقاد کرد.

به گزارش ایسنا، تیم‌ملی فوتبال جوانان ایران امروز (شنبه) در مرحله یک چهارم نهایی قهرمانی آسیا با یک گل مغلوب عراق شد تا علاوه بر حذف از این رقابت‌ها، نتواند جواز حضور در جام جهانی جوانان را کسب کند.

صمد مرفاوی، سرمربی تیم‌ملی جوانان پس از این بازی اظهار کرد: بازی حساسی برای ما و عراق بود. منتهی آن چیزی که ما از بازیکنانمان می‌خواستیم، انجام ندادند و عراق در جنگ‌های تن به تن موفق بود و سعی کردند خیلی از ما توپ‌گیری کنند. بازیکنان ما شرایط فنی‌ای که باید را نداشتند و در درگیری‌های یک در مقابل یک، عراقی‌ها موفق‌تر بودند.

بیشتر بخوانید

عراق روی تک موقعیت به گل رسید

او افزود: عراقی‌ها موقعیت آن‌چنانی نداشتند ولی موفق شدند ما را ببرند. به آن‌ها بابت این برد تبریک می‌گویم.

سرمربی جوانان ایران درباره استفاده عراق از تک موقعیتش گفت: من هم به این موضوع اشاره کردم. متاسفانه در آن صحنه بازیکنان ما تمرکز لازم را نداشتند و در دقیقه بدی گل خوردیم. نفراتی که به زمین فرستادیم نتوانستند به ما کمک کنند. گلی که دریافت کردیم به خاطر عدم تمرکز بازیکنان بود.

مرفاوی خاطرنشان کرد: بازی حساسی بود و هر دو تیم دنبال صعود به جام جهانی بودند. وقتی یک تیمی حذف می‌شود طبیعی است که آن بازی کم موقعیت می‌شود. هر دو تیم با احتیاط بازی می‌کنند و سعی می کنند بازی درگیرانه‌ای داشته باشند که منجر به کم موقعیت شدن بازی می‌شود. یکی از راه‌های گل زدن،‌ شوت زدن بود که آن‌ها استفاده کردند.

انتهای پیام

  • شنبه/ ۲۰ اسفند ۱۴۰۱ / ۱۵:۵۰
  • دسته‌بندی: فوتبال، فوتسال
  • کد خبر: 1401122014234
  • خبرنگار : 71572