رئیس پلیس راه استان سمنان خبر داد:

جان باختن ۷ نفر در تصادفات آخر هفته استان سمنان

رئیس پلیس راه استان سمنان از جان باختن هفت نفر در تصادفات آخر هفته این استان خبر داد.

سرهنگ موسی بزرگی در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: حوادث رانندگی تعطیلات پایان هفته در استان سمنان منجر به مرگ هفت و مصدومیت ۲۰ نفر شده است.

وی با اشاره به اینکه بیشتر این سوانح در اثر واژگونی خودرو بوده ادامه داد: چهار مورد از ۶ تصادف منجر به جرخ در پایان هفته از نوع واژگونی بوده است.

سرهنگ بزرگی از واژگونی یک خودروی دنا در تعطیلات پایان هفته خبر داد و افزود: این ساحه رانندگی که در کیلومتر هفت محور میامی- جیلان رخ داد منجر به مصدومیت چهار سرنشین خودرو شد.

رئیس پلیس راه استان سمنان همچنین در مرگ دو و مصدومیت چهار نفر در تصادف محور شاهرود خبر داد و تصریح کرد: تصادف یک خودروی پراید با یک دستگاه تریلی در کیلومتر ۴۵ محور شاهرود به میامی منجر به جان باختن دو  و مصدومیت چهار سرنشین خودروها شد.

وی از واژگونی یک خودرو در محور دامغان-سمنان خبر داد و گفت: در واژگونی پژو پارس در  کیلومتر ۷۳ محور دامغان به سمنان ۶ مصدوم شدند.

رئیس پلیس راه استان سمنان از مرگ سه سرنشین یک سمند در تعطیلات پایان هفته استان خبر داد و اظهار کرد: واژگونی سمند در کیلومتر ۱۷۸ محور سبزوار - میامی سه کشته و دو مصدوم  به همراه داشت.

وی با بیان اینکه انحراف از جاده نیسان در کیلومتر ۳۶ محور سرخه به آرادان نیز دو مصدوم به همراه داشت اضافه کرد: همچنین متاسفانه واژگونی یک دستگاه mvm  در کیلومتر ۵۵ محور سمنان – دامغان نیز منجر به مرگ در دم دو نفر شد.

این مسوول ارشد انتظامی ادامه داد: در این سانحه رانندگی دو سرنشین این خودرو نیز مصدوم و به بیمارستان منتقل شدند.

انتهای پیام

  • شنبه/ ۲۰ اسفند ۱۴۰۱ / ۱۰:۲۸
  • دسته‌بندی: سمنان
  • کد خبر: 1401122013849
  • خبرنگار :