آیین اختتامیه جشنواره‌های شطرنج استان همدان برگزار شد

امروز در آیین اختتامیه جشنواره‌های شطرنج استان همدان، اختتامیه بیست و ششمین دوره قهرمانی باشگاه‌های استان همدان، اختتامیه مسابقات قهرمانی بزرگسالان استان همدان و اختتامیه مسابقاتی قهرمانی رده‌های سنی استانی در سالن آمفی تئاتر تالار معلم شهر همدان با حضور مسئولان استان و مسئولان ورزش همدان برگزار شد.

حمیدرضا حاجی بابایی، نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی در این آیین، با تاکید بر اینکه شطرنج همدان وجهه‌ای بین‌المللی پیدا کرده است، گفت: ما همواره از عملکرد خوب رشته‌های ورزشی تقدیر می‌کنیم به ویژه هیأت شطرنج که زحمات زیادی طی این سال‌ها متحمل شده‌ است.

وی افزود: مسابقات زیادی طی این مدت در هیأت شطرنج استان برگزار شده و قصد داریم با تقدیر از عنوان‌داران به آنها بگوییم عملکرد قهرمانان ورزشی از سوی مسئولان رصد خواهد شد و بودجه‌های خوبی برای ورزش کشور تدارک دیده شده است.

مرادی‌رفعت، معاون اداره کل ورزش و جوانان استان همدان نیز ضمن تمجید از عملکرد شطرنج‌بازان، بیان کرد: شطرنج‌بازان همدان در مباحث مسابقات و داوری و مربیگری در غرب کشور پیشتاز بوده‌اند.

امیرعرفان هاشمی، رئیس هیأت شطرنج استان همدان نیز ضمن تقدیر از خانواده‌ها و اهالی شطرنج، مطرح کرد: همواره تلاش کرده‌ایم تمام زیرساخت‌های رشد و توسعه شطرنج همدان را تعالی ببخشیم و بازسازی خانه شطرنج از دستاوردهای بزرگ هیأت پس از دو دهه بوده است.

سینا بیدمشکی، مدیر روابط عمومی هیأت شطرنج استان همدان نیز اظهار کرد: بازسازی خانه شطرنج کار بزرگی بود که به همت مدیرکل ورزش و جوانان و مسئولان ارشد استان و هزینه‌های شخصی ریاست هیأت ممکن شد.

به گزارش ایسنا، در این مراسم از عنوان‌داران سه مسابقه و همچنین استعدادهای شطرنج همدان با اهدای جوایز و احکام تقدیر و تجلیل به عمل آمد و جمعیتی نزدیک به ۲۰۰ نفر از سطح استان در این مراسم حضور داشتند.

انتهای پیام

  • جمعه/ ۱۹ اسفند ۱۴۰۱ / ۱۹:۴۹
  • دسته‌بندی: همدان
  • کد خبر: 1401121913599
  • خبرنگار :