امام جمعه قرچک:

مدیران کل را در نمازجمعه نمی‌بینیم

امام جمعه شهرستان قرچک با بیان اینکه مدیران کل استان را در نمازجمعه نمی‌بینیم گفت: نمازجمعه حلقه وصل مردم و مسئولین است. مردم از بنده به خاطر نبودن مدیران اداره کل استانی گله مند هستند و نمی‌توانند آنان را ببینند.

به گزارش ایسنا، حجت‌الاسلام والمسلمین حجت الله اسماعیلی، امام جمعه شهرستان قرچک در جلسه شورای اداری که عصر پنجشنبه ۱۸ اسفند ماه با حضور استاندار تهران برگزار شد، اظهار کرد: یکی از مهمترین وظیفه ما در حکومت نظام اسلامی تبلیغ و ترویج فرهنگ مهدویت است. اعتقادات به مهدویت، امروز یکی واقعیتها است؛ یک واقعیت الهی و یک واقعیت انسانی.

وی ادامه داد: وعده های نبی مکرم اسلام (ص) و ائمه اطهار در حال وقوع است. امروز جهان بشریت در انتظار حکومت عدل الهی است. ان‌شالله حکومت نبی خاتم (ص) تشکیل خواهد شد.

امام جمعه شهرستان قرچک ابراز کرد: حضور حداکثری در نمازجمعه یکی از نشانه های عرق دینی مردم است. در تجمعات حماسی تمامی روسای ادارات همکاری بسیار خوبی داشتند و دارند و بنده هم از آنان تشکر می‌کنم.

وی خطاب به استاندار تهران گفت: مدیران استانی حضورشان کم رنگ است و اگر هم اتفاقی بیافتد خیلی بی سر و صدا حضور پیدا می‌کنند. ما در انتخاب مسئولین هیچ دخالتی نمی‌کنیم ولی کسانی را انتخاب کنید که در شأن مردم و شهرستان باشد.

انتهای پیام

  • پنجشنبه/ ۱۸ اسفند ۱۴۰۱ / ۲۰:۴۲
  • دسته‌بندی: تهران
  • کد خبر: 1401121813234
  • خبرنگار : 71129