کشف ۳۰ تن شکر احتکار شده در ملایر

فرمانده انتظامی شهرستان ملایر از کشف ۳۰ تن شکر احتکار شده با هوشیاری ماموران پلیس امنیت اقتصادی شهرستان خبر داد و گفت: در راستای شناسایی و دستگیری افراد محتکر، ماموران پلیس امنیت اقتصادی شهرستان از احتکار مقادیری شکر در یک انبار مطلع شدند.

سرهنگ احمد ساکی در تشریح جزئیات این خبر، افزود: ماموران بلافاصله طی هماهنگی با دستگاه قضایی در بازرسی از این مکان مقدار ۳۰ تن شکر به ارزش تقریبی  هفت میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال را کشف کردند.

وی با اشاره به اینکه با تشکیل پرونده، یک متهم در این رابطه به مراجع قضایی معرفی شد، اظهار کرد: پدیده قاچاق خطر اقتصادی بزرگی است و از عموم شهروندان درخواست می شود در صورت مشاهده و برخورد با هرگونه بی نظمی، فعالیت مجرمانه قاچاقچیان و افراد سودجو و قانون گریز از طریق تماس تلفنی با مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰، نیروی انتظامی را در امر مبارزه جدی و قاطعانه با پدیده قاچاق یاری کنند.

فرمانده انتظامی ملایر همچنین از اجرای طرح مشترک فرماندهی انتظامی شهرستان های ملایر و شازند در راستای ارتقاء امنیت اجتماعی خبر داد و خاطرنشان کرد: در راستای توجه به مطالبات شهروندان با محوریت برخورد با مجرمان و پاکسازی نقاط جرم خیز طرح مشترک ارتقای امنیت اجتماعی در شهرستان های ملایر و شازند با حضور پلیس های تخصصی، معاونت ها و عوامل ستادی هر دو شهرستان اجرا شد.

وی افزود: در همین ارتباط ماموران مخفیگاه متهمان را شناسایی و در چند عملیات ضربتی و غافلگیرانه تعداد شش نفر سارق، دو نفر خریدار اموال مسروقه و پنج نفر توزیع کننده موادمخدر را دستگیر کردند.

به گزارش ایسنا و به نقل از پایگاه خبری پلیس، فرمانده انتظامی ملایر تصریح کرد: سارقان دستگیر شده به دو فقره سرقت از اماکن خصوصی اعتراف کردند و از توزیع کنندگان موادمخدر در مجموع ۶۱۵ گرم انواع مواد مخدر کشف شد.

وی بیان کرد: ماموران در بازرسی از مخفیگاه متهمان یک قبضه کلت کمری دست ساز، یک دستگاه موتورسیکلت سرقتی، سه دستگاه موتورسیکلت دارای شماره تنه و موتور مخدوش، ۲۰۰ کیلوگرم سیم برق و یک دستگاه نیسان حامل بار آلومینیوم مشکوک به سرقتی را کشف کردند.

ساکی با اشاره به اینکه در اجرای این طرح ماموران یک واحد ضایعاتی متخلف را پلمب کردند، گفت: طرح ارتقای امنیت اجتماعی به منظور پاکسازی و افزایش ضریب امنیت حوزه استحفاظی سرلوحه کار یگان های اجرایی شهرستان قرار دارد.

انتهای پیام

  • پنجشنبه/ ۱۸ اسفند ۱۴۰۱ / ۱۳:۰۹
  • دسته‌بندی: همدان
  • کد خبر: 1401121813028
  • خبرنگار : 50038