رئیس کل دادگستری استان خبر داد

اختصاص شعبه ویژه رسیدگی به موضوع بدحالی دانش‌آموزان مدارس خوزستان

رئیس کل دادگستری خوزستان از اختصاص شعبه ویژه‌ای برای رسیدگی به موضوع بدحالی‌های دانش‌آموزان در استان خبر داد.

علی دهقانی با بیان این که دستورات قضایی لازم جهت شناسایی و دستگیری کلیه عوامل دخیل در این موضوع صادر شده است، اظهار کرد: پیرو دستور رئیس قوه قضاییه درخصوص اختصاص شعب ویژه به موضوع بدحالی های دانش‌آموزان و شایعات منتشر شده در این مورد که موجب ایجاد التهاب و تشویش اذهان عمومی شده است، شعبه ویژه‌ای برای رسیدگی به این موضوع اختصاص داده شده است.

به گزارش ایسنا به نقل از  دادگستری خوزستان، وی افزود: با سرعت و دقت لازم به این موضوع رسیدگی و با عوامل این وقایع برخورد قاطع صورت خواهد گرفت و اشد مجازات قانونی در مورد آنان اعمال خواهد شد.

وی همچنین خطاب به افرادی که با امور غیر واقعی و نشر شایعات فضای جامعه را ملتهب می‌کنند، هشدار داد: با عاملین شایعات و منتشرکنندگان آن که به نحوی از انحاء در خصوص این قضایا شایعه‌پراکنی و با انتشار اکاذیب در فضای مجازی و حقیقی، نسبت به مردم و والدین دانش‌آموزان ایجاد ترس و دلهره می‌کنند، در شعب ویژه‌ای که به همین منظور اختصاص داده شده است، برخورد جدی و قاطع صورت خواهد گرفت.

رئیس کل دادگستری استان خوزستان به کلیه فعالان در حوزه رسانه نیز تاکید کرد: از ابراز شایعات و مسائلی که موجب ایجاد ترس در جامعه می‌کند، خودداری کنند و به رسالت صحیح و دقیق خود عمل کنند.

وی همچنین از دادستان‌های عمومی و انقلاب حوزه‌های قضایی استان خوزستان خواست اقدامات و پیگیری‌های لازم و مقتضی را معمول کنند.

انتهای پیام

  • سه‌شنبه/ ۱۶ اسفند ۱۴۰۱ / ۱۵:۲۸
  • دسته‌بندی: خوزستان
  • کد خبر: 1401121612152
  • خبرنگار :