امام جمعه سنگر:

محافل قرآن زمینه ساز ترویج معارف قرآنی است

امام جمعه سنگر، محافل انس با قرآن را زمینه و فرصتی برای ترویج بیشتر مجالس و معارف قرآنی دانست و گفت: تلاوت قرآن از توصیه های دینی است.

حجت الاسلام محمد محمدیان، امام جمعه سنگر در حاشیه محفل قرآنی شعبانیه که در مسجد جامع گیل پردسر سنگر برگزار شد، با اشاره به تاکید آیات و روایت بر قرائت قرآن، اظهار کرد: در قرآن و فرمایشات ائمه معصومین(ع) همواره توصیه فراوان به تلاوت قرآن با صوت زیبا شده است.

وی محافل انس با قرآن را زمینه و فرصتی برای ترویج بیشتر مجالس و معارف قرآنی دانست و افزود: قرآن شفیع قاریان خودش در روز قیامت خواهد بود.

سید مصطفی حسینی، قاری ممتاز قرآن کریم نیز، برگزاری محافل قرآنی شعبانیه را موجب قرآنی تر شدن فضای گیلان دانست و عنوان کرد: هر کسی در مسیر قرآن قدم بردارد، قرآن و صاحب قرآن اجرش را می دهد.

وی برگزاری سلسله محافل قرآنی را برای مردم به ویژه جوانا و نوجوانان بسیار جذاب دانست و گفت: نسل جوان در سایه قرآن هدایت می شود.

این قاری برجسته، با بیان اینکه هیچ راهی بهتر از راه قرآن نیست، خاطرنشان کرد: یکی از وظایف اصلی سازمان ها و ارگان ها پرداختن به قرآن است و امیدوارم اداره کل ارشاد اسلامی استان گیلان به عنوان بانی محافل قرآنی، در این راستا ثابت قدم باشد.

به گزارش ایسنا، این محفل قرآنی با تلاوت سید مصطفی حسینی، محمد چولابی و مهدی عبرتی همراه  بود.

انتهای پیام

  • سه‌شنبه/ ۱۶ اسفند ۱۴۰۱ / ۱۱:۰۹
  • دسته‌بندی: گیلان
  • کد خبر: 1401121611800
  • خبرنگار :