تصویب بودجه ۲۷۸۲ میلیارد تومانی شهرداری ساری در سال ۱۴۰۲

بودجه دو هزار و ۷۸۲ میلیارد تومانی شهرداری ساری در سال ۱۴۰۲ با موافقت اعضای شورای شهر ساری تصویب شد که ۱۷۸۲ میلیارد آن از محل عوارض عمومی و خصوصی و یک‌هزار میلیارد آن از محل تسهیلات، اوراق یا سرمایه گذاری تامین می‌شود.

رئیس شورای اسلامی شهر ساری دیشب در آغاز شصتمین جلسه علنی شورای شهر مرکز مازندران، روز درختکاری و آغاز هفته منابع طبیعی را مورد توجه قرار داد و از شهرداری به عنوان متولی حفظ و توسعه فضاهای سبز شهری خواست در این زمینه با برنامه مناسب و مدون و با هدف‌گذاری حرکت کند.

پرویز شعبانی با بیان اینکه میلاد امام عصر(عج) همچنین روز سربازان گمنام امام زمان نام گرفته است، جا دارد به این عزیزان خدا قوت بگوییم، اظهار کرد:  تلاش و جدیت اعضای شورا به ویژه کمیسیون برنامه و بودجه به خاطر بررسی دقیق و کارشناسانه این لایحه و همراهی مجموعه شهرداری را باید ارج نهاد.

وی افزود: بودجه دو هزار و ۷۸۲ میلیارد تومانی شهرداری ساری در سال آینده نشان دهنده اهداف و برنامه‌های مدیریت شهری است و مهم‌ترین ابزار برای ریل گذاری مناسب در مسیر فعالیت‌های شهرداری به شمار می‌آید.

شعبانی با بیان اینکه بودجه سال آینده شهرداری ساری حدود ۳۵ درصد نسبت به بودجه سال جاری افزایش داشته است، تصریح کرد: ۶۴ درصد از بودجه سال آینده شهرداری ساری در بخش عمرانی و ۳۶ درصد در بخش جاری هزینه خواهد شد.

وی افزود: شورای شهر ساری اهمیت ویژه‌ای برای موضوع بودجه شهرداری قائل شده است و در بررسی جزئیات آن وقت گذاشت تا بودجه‌ای مناسب تدوین و زمینه ساز برداشتن گام‌های بزرگتری برای سازندگی شهر شود.

انتهای پیام

  • سه‌شنبه/ ۱۶ اسفند ۱۴۰۱ / ۰۰:۰۹
  • دسته‌بندی: مازندران
  • کد خبر: 1401121611572
  • خبرنگار : 50377