۱۵۰۰ نهال ایثار در جوار شهدای گمنام قرچک غرس شد

به مناسبت ۱۵ اسفندماه روز درختکاری ، مراسم غرس نهال ایثار در جوار شهدای گمنام با حضور مسؤولین برگزار شد.

به گزارش ایسنا؛ به مناسبت ۱۵ اسفندماه روز درختکاری ، ظهر دوشنبه ۱۵ اسفند ماه مراسم غرس نهال ایثار در جوار مزار شهدای گمنام با حضور علیرضا فاتحی نژاد فرماندار ، محسن خرمی شریف شهردار ، مجید قیصر پناه بخشدار مرکزی ، روسای ادارات و خانواده‌های شهدا و ایثارگران در پارک جنگلی برگزار شد.

محسن خرمی شریف شهردار قرچک در این مراسم با تبریک اعیاد شعبانیه و هفته منابع طبیعی و درختکاری ، اظهار کرد: امروز همچون سال‌های گذشته گرد هم جمع شدیم این روز مبارک را با کاشت درخت جشن بگیریم.

وی گفت: شرایط زندگی امروز با توجه به مشکلات زیست‌محیطی نیازمند توجه ویژه به کاشت درخت و منابع طبیعی است و اگر به مشکلات زیست‌محیطی رسیدگی نشود برای آیندگان مشکلاتی ایجاد می‌شود.

شهردار قرچک افزود: از مردم قرچک تقاضامندم که در پویش درختکاری که توسط مدیریت شهری برگزار کرده، شرکت کنند و برنامه ویژه‌ای برای شهروندان جهت کاشت درخت در منازل پیش‌بینی‌شده است.

خرمی شریف با بیان اینکه نگهداشت گل و گیاه و درخت را به شهروندان توصیه می‌کنیم و از مردم می‌خواهیم از درختان و فضای سبز محافظت کنند، افزود: مقام معظم رهبری به کاشت درخت توجه خاصی دارند و همیشه مردم و مسئولین را به کاشت و نگهداشت درخت توصیه ویژه می‌کنند.

شهردار قرچک از کاشت ۱۵۰۰ اصله درخت در پارک جنگلی خبر داد و افزود: پارک ۳۷ هکتاری جنگلی قرچک در طول چند سال گذشته مورد بی‌مهری قرارگرفته بود که با پیگیری ویژه مدیریت شهری و کمک منابع طبیعی استان تهران با رأی قطعی مراجع قضایی این پارک بزرگ و حیاطی حفظ و احیا شد.

انتهای پیام

  • دوشنبه/ ۱۵ اسفند ۱۴۰۱ / ۱۵:۱۴
  • دسته‌بندی: تهران
  • کد خبر: 1401121511249
  • خبرنگار : 50291