مدافع تراکتور: مطمئن بودیم به بازی بر می‌گردیم

مدافع تراکتور تاکید کرد: با صحبت‌هایی که خمس در بین دو نیمه داشت، مطمئن بودیم می‌توانیم به بازی برگردیم.

به گزارش ایسنا، محمدحسینی پس از شکست ۳ بر ۲ تراکتور مقابل پرسپولیس، گفت: بازی در کل خوب و راضی کننده بود. دو نیمه متفاوت داشتیم. نیمه اول تحت تاثیر باد بود و نتوانستیم بازی خودمان را بکنیم اما نیمه دوم سراسر خوب و عالی بودیم. در نهایت بدشانسی آوردیم و دقیقه ۹۴ گل خوردیم.

با صحبت‌های خمس یقین داشتیم به بازی بر می‌گردیم

مدافع تراکتور درباره به تساوی کشیدن بازی توسط تراکتورسازی تا دقایق پایانی گفت: آقای خمس در صحبت‌هایی که بین دو نیمه کرد گفت ما می‌توانیم برگردیم و خودمان هم یقین داشتیم این توانایی را داریم چرا که تیمی هستیم که خیلی کم اتفاق می‌افتد که در یک بازی گل نزنیم. ما حتی برای برد به زمین رفتیم. وقتی بازی ۲ بر ۲ بود می‌توانستیم مقداری بازی را مدیریت کنیم تا با تساوی به پایان برسد اما غفلت کردیم و در دقیقه ۹۴ گل سوم را خوردیم.

غیبت اخباری تاثیرگذار بود

وی درباره تاثیر غیبت محمدرضا اخباری، دروازه‌بان تیم تراکتور در این بازی خاطرنشان کرد: احسان مرادیان همشهری من است و به او خسته نباشید می‌گویم. او در این بازب خوب بود. البته شک نکنید غیبت اخباری خیلی تاثیرگذار بود.

حسینی در پایان درباره بازگشت خود به میادین بعد از مصدومیت شدید مقابل ذوب آهن که منجر به انتقال او به بیمارستان شد، گفت: در ۵ بازی شرایط حضور در میدان را نداشتیم و فقط ۴۵ دقیقه در یک بازی دوستانه بازی کردم. در کل فکر می‌کنم شرایطم راضی کننده بود. فقط ای کاش بازی با امتیاز برای ما به پایان می رسید که راضی به خانه می‌رفتیم.
انتهای پیام

  • یکشنبه/ ۱۴ اسفند ۱۴۰۱ / ۱۹:۳۹
  • دسته‌بندی: فوتبال، فوتسال
  • کد خبر: 1401121410498
  • خبرنگار : 50589