تحویل ۱۱۰ واحد مسکونی به مددجویان در استان سمنان

۱۱۰ واحد مسکونی به مددجویان کمیته امداد استان سمنان همزمان با سالروز تاسیس کمیته امداد امام خمینی (ره) و آغاز هفته احسان و نیکوکاری با حضور نماینده ولی فقیه و استاندار سمنان تحویل شد.

آیین افتتاح و تحویل این واحدها ۱۴ اسفندماه همزمان با سراسر کشور و در ارتباط ویدیو کنفرانسی با حضور رئیس جمهور و رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) و با حضور حجت الاسلام والمسلمین مطیعی، نماینده ولی فقیه در استان سید محمدرضا هاشمی استاندار سمنان و جمعی از مسئولان استانی برگزار شد.
محمدحسین ذوالفقاری مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان سمنان در حاشیه این آیین گفت: این واحدهای مسکونی در قالب ۲۳ هزار خانه مددجویان تحت حمایت کمیته امداد امام خمینی (ره) کشور که امروز رسما تحویل شد، به مددجویان استان تحویل شد.
وی با تقدیر از کمک های مردمی در این بخش افزود: این واحدهای آماده افتتاح با همکاری خیرین استان سمنان احداث و امروز به طور رسمی تحویل خانواده های مددجویان در استان شد.
مدیرکل کمیته امداد استان با بیان اینکه بخشی از این واحدها در شهرهای استان و برخی در مناطق روستایی احداث شدند ادامه داد: ۲۴ درصد این واحدهای مسکونی آماده واگذاری در مناطق شهری و ۷۶ درصد آنها نیز در مناطق روستایی استان احداث و تحویل شد.
وی از تلاش برای خانه دار شدن دیگر مددجویان از طریق طرح نهضت مسکن خبر داد و گفت: کمیته امداد استان همه توان خود را برای کمک به مددجویان به کار می گیرد.
ذوالفقاری از صاحبخانه شدن مددجویان به عنوان یکی از راهکارهای توانمندسازی مددجویان نام برد و گفت: تا کنون دو هزار و ۹۳۶ نفر از مددجویان استان سمنان در طرح تامین مسکن ثبت نام کردند.

وی وعده داد: با همراهی خیران و نیکوکاران برای مرمت، بازسازی منازل و خانه دار شدن مددجویان تلاش می‌شود.

مدیرکل کمیته امداد استان سمنان از تلاش برای بهره گیری حداکثری از ظرفیت طرح ملی نهضت مسکن خبر داد و تصریح کرد: ساخت واحدهای مسکونی در مناطق شهری و روستایی استان سمنان در دستور کار قرار دارد.

انتهای پیام

  • یکشنبه/ ۱۴ اسفند ۱۴۰۱ / ۱۵:۵۰
  • دسته‌بندی: سمنان
  • کد خبر: 1401121410338
  • خبرنگار :