استاندار زنجان:

جوانان تلاش کنند با تمرکز بیشتر به اهداف خود برسند

استاندار زنجان گفت: شبکه‌های اجتماعی و فضای مجازی انسان‌ها را غیرمتمرکز می‌کنند.

محسن افشارچی شامگاه روز گذشته (۱۳ اسفندماه) در جشن جوان برتر استان زنجان، اظهار کرد: شبکه‌های اجتماعی و فضای مجازی انسان‌ها را غیرمتمرکز می‌کنند و جوانان باید تلاش کنند با تمرکز بیشتر به اهداف خود برسند.

وی افزود: متاسفانه تمرکز روی یک مطلب نداریم و اگر این روند ادامه یابد موجب عدم تمرکز می‌شود. مطالب فضای مجازی، مطالب سطحی است و عمق ندارد و جامعه نیاز به تمرکز و عمق دارد.

این مسئول تصریح کرد: باتوجه به اتفاقات رخ داده در برخی دبیرستان‌ها، همه نیاز داریم متمرکز باشیم. به‌عنوان مسئول استان نسبت به این مسئله حساس و متمرکز هستیم که حداقل تبعات و بهترین واکنش نسبت به مسئله داشته باشیم. همچنین مردم هم باید عمیق‌تر فکر کنند تا مشکل را بیابیم.

مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان نیز در ادامه برنامه گفت: واژه جوان اشاره به مرحله‌ای از زندگی انسان‌ها دارد که قوای جسمی و روحی در بالاترین درجه و استعداد قرار دارد و همه استعداد انسان در اوج شکوفایی است، جوان در آغاز زندگی است و موتور محرکه جامعه و یک‌ نهاد بالنده است.

جواد بازرگان با بیان اینکه برنامه امروز ماحصل تلاش و برنامه‌ریزی جوانان در سازمان‌های مردم نهاد با مدیریت نیروهای معاونت جوانان اداره‌کل است، اضافه کرد: جوان ایرانی بایستی تاکید بر این شعار داشته باشد که ما می‌توانیم و در این ۴۴ سال نشان دادیم که ما می‌توانیم.

این مسئول خاطرنشان کرد: در جشن امروز از ۱۲ جوان برتر استان در ۴ محور علمی‌، فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی و ۱۲ موضوع تخصصی تجلیل شد.

انتهای پیام

  • یکشنبه/ ۱۴ اسفند ۱۴۰۱ / ۰۸:۳۶
  • دسته‌بندی: زنجان
  • کد خبر: 1401121409765
  • خبرنگار : 50295